haha, tillåt roliga mord!


asså ibland kan man ju bara inte rå för att man gallskriker av skratt när vissa mördas på ett roligt sätt, missförstå mig inte, men när jag i dag läste aftonbladet står det:
"Nu är det slut på terrorn" varav mannen strypte sin sambo till döds. så var ju glädjetårarna inte långt borta. jag kan verkligen se mig en stackars plågad gubbe som fått utstå en jobbig o tjatig fru, klart man lackar tillslut ^^

eller den här schöningen;  "Tomte på MC kidnappade 8 årig flicka" och i sidovagnen satt den uppstoppade renen rudolph.  

I Ohio greps två 18-åringar efter att ha gått till attack mot den uppblåsbara, fyra meter höga snögubben Frosty.  De högg honom med skruvmejslar.
– Varför jag? Och varför Frosty? frågade ägaren Matt Williquette.

eller den bästa av alla: "kvinna vägrade gå bort från järnvägsrälsen, blev överkörd" HAHAHAHA xD
oh really?

avslutningsvis: "Tomte skjuten i benet" -han gick in på min tomt.  jonas lindberg scenario haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback