drive hard ba

kör hårt liksom ;) HAHA
eller den hära, "provet gick for forest" åt skogen, HAHA
elle den här då, den kom jag på i magnifikt tillstånd i järna; "yoe grabbar, we're in the heart of the brain, fattarni!? ...mahawhahah"

aja.  många tjejer e ganska retarded.  killar är enkla, vi vill ha en tjej som ser bra ut, är någolunda smart och trevlig. det kör vi på år ut och år in. En tjej däremot, vill först ha den hära "tuffa" typen, gärna nån som skriker högt och spottar omkring sig o går kantigt. snus eller cigaretter är ett +. 

sen, hux flux så vill dom ha den hära UR-mesen, nån kontorsfjant med monockel, teaterintresse, stadig ekonomi, slips (gärna fluga) och läsglasögon.
ähej, ingen balans här inte...

äh,  jag ba schteker

over and out// The Pontmeister

Kommentarer
Postat av: [Mawlin]

Hahahah in the brain! Jag vill gärna bo i järna för jag har en Hjärna

2006-12-19 @ 20:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback