2011-11-09

Var hälsad gott folk!

Efter viss frånvaro har jag återkommit till tangenterna!

Kort kort lägesrapport dårå för att catcha upp lite prylar som hänt. Jag tog min nationalekonomexamen i Sköfvde i våras. Sen halkade jag in på ett sommarjobb på Scania Finans och därifrån gled jag vidare till Scania Treasury och spenderar numera dagarna där i ett rum med ett gäng andra sunda människor och plonkar i excel & sånt. Men nog om det!

Åter till vardagens betraktelser. Jag gick in på min bloggprofil för att kolla vad jag är för en prick och såg under "gillar" att jag tycker det är sjukt kul att driva med dvärgar! Vilket osökt får mig att tänka på en viss Berlusconi!

Det är en snubbe som har mycket för sig, han är lite den där som man tittar konstigt på som mixar oboy, fanta, sprit och mjölk. Det blir inte riktigt bra...

Man måste ju ge killen en eloge för att han försökte hålla så många bollar i luften samtidigt. Jag menar, kombinationen utav att engagera sig djupt i politik, bedriva bordell, äga tv-bolag och fotbollslag är ju ändå en salig blandning...


Härlig herre detta som tillslut bestämt sig att avgå.

Nå, det blev ju för mycket till slut och vi tackar dvärgen ovan för medverkan i världens händelser och han kan nu återgå till sin sin övriga karriär som bordellherre, ägare till tv-kanaler och fotbollslag.

Skiter sig allt kan han alltid ansöka till Fångarna på Fortet :)



Jag stannar där för denna gång. Återkommer förhoppningsvis tidigare än om 1½ år. Over and out.
Trackback