Göra sig massa saaaker

Hallå där!

Så, nu har jag vart i Milano en sväng med Erika och köpt min livs godaste och dyraste sparris. Hela resan var hemsk välbehövlig. Förutom att min mobil blev "bortslarvad" av städerskan, luffare, det var inte alls okej. Jag köpte en ny nyss iallafall. Satt och använde 20 minuter av mitt liv för att bestämma mig om den skulle vara svart eller vit och det blev till slut en vit med argumentet att den lättare hittas om jag tappar den i min svarta soffa.

Häromdan var jag på utflykt i Tibro. En enkel bussresa dit (ca 2 mil) gick på SEXTIOSJU SPÄNN! och så skulle man ju hem därifrån och fick pröjjsa ytterliggare SEXTIOSJU SPÄNN. Det är ju för fan sinnes? Jag kände mig lika turistig som i Milano; "Jaha, men jag har ju inte beställt något extra bröd? Men det kostar 6 euro extra, jahaja." Tibromäsk. Det gjorde mig bitter hela dagen.

Nähä, ett sycke externredovisning och en smula studentliv vare' hääär! Tjohooooo!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback