Världens bästa tisdag!


Den här varelsen har imorgon haft mig som sin största förebild i 18 år! Detta till trots är hon hyffsat oförstörd, hoppas jag.


Arsenal ämnar att slå ut Porto och gå vidare i Champions League.



...Och som ett litet litet lönnfett barn med chipssmulor i naveln har jag längtat detta spel! Min utstrålning har börjat tappa glöd, mitt hår har växt snabbt (har nu nåt axelhöjjd) och min hatt används dagligen. Utöver detta har en prenumeration på Billys panpizza och ett abonnemang på joltcola införskaffats. Vidare är elräkningen förbetald i ett år och rullgardinerna fastspikade längs fönsterbrädan.

Det finns nu bara två hinder från totalt nörderi och igenimmade rutor och det heter: Mikroekonomi B och Finansiella institutioner & marknader B.

Jag beräknas lämna lägenheten tidigast 27/4, då insmord i tre liter yougurt för att minimera mötet med sol.

Auf Wiedersehen!


Ett fullvuxet träd dricker 70 liter vatten en varm sommardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback