Krasch!!!!

Hemma från Åre nu. Det var en vansinnigt sjukt stört rolig resa! Jag ville inte åka hem! Det var att maximera livet totalt! Upp tidigt som satan, skaka av sig ruset från kvällen innan, på med pjäxor och vantar, upp & ner för backen, urspårad afterski, handling på Ica i överförfriskat tillstånd, hem, äta och party on!

Repeat på det i fyra dagar och undertecknad är nu förmodligen väldigt, väldigt nära döden. Visst brände vi en del pengar men såhär i efterhand vill jag ändå påstå att det var ett lågt pris för sån sprakande fullständig livskvalite!

Men nu känner jag mig mest som valfri kinesisk kolgruvearbetare, jag har ont i ögonen från sena nätter, är difust förvirrad och undrar när nästa mål mat är att vänta...

Bilder från resan petar jag upp senare. Nu ska jag lägga mig i fosterställning, rehabba och vakna på söndag. Tjohooo!
Om man utvann allt salt från alla världens hav skulle det täcka kontinenterna med en halv meter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback