Indexvarningar

Det är torsdag lunch, det är 3 minus ute och vädret är halvklart. 

Jag brukar tvätta, diska och städa lite hipp som happ men i grunden döljer det sig en mycket systematisk man inuti mig. Jag har nämligen några index som ibland nås och då påpekar att en förändring bör ske för att undvika katastrof, som igår:

Till exempel skrek mitt gaffelindex. Bara en gaffel kvar i lådan, knivarna var för övrigt slut sedan länge då man, eller iaf jag, använder knivar i större utsträckning än gafflar. Min middag igår åts således med hjälp av gaffel och öh, storkniv. Detta gaffelindex indikerar då att det är dax för att diska. (om nu synen skulle svika nån dag har jag ju ett utmärkt mått tillgängligt)



Kalsongindex: Bara boxershorts kvar som jag brukar spela fotboll i> dax att boka tvättstuga.

Kliar-i-ansiktet-när-man-ska-sova-index: Dax att raka sig.

För övrigt så började jag idag liksom vid slutet under förra brutala tentaperioden att blöda näsblod. Det måste betyda att alla mina hjärnceller slår ut väggar här och där så att ny kunskap för plats, eller hur? Att hjärnan är maxat fokuserad och växer. Det tippar jag på. Pax för att inte ha hjärncancer!

Nu är det hög tid att återvända till mitt andra hem, min kunskapsborg, biblioteket. Tjohoooo!


Nu ska jag sänka några sånna härna och sen sätta min sista tenta. RAWR!

I Sverige kallades plast från början för konstharts.

Kommentarer
Postat av: Zacharias

Haha Krispizzan framme

2010-01-14 @ 16:11:29
Postat av: Pontus

Hehe, gammal bild men samma scenario.... hehehhe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback