Meh, tror dom på det själva eller?

The Emirates är en fästning, ett fort! Det var ju klart innan avspark att Barca inte skulle kunna vinna där. Om jag var nervös när det det stod 0-2? Min officiella hållning är att jag var lugn och sippade lite cola. Jag sa knappt "Yes!" när det blev 1-2 och 2-2.

Det fanns tre närvarande individer som kanske säger annorlunda, som kan hävda att rummet var fullt utav könsord, desperata skrik, vattenfall av svett och idiotförklaringar. Pah. Nä. Tro-ent.

Vet ni vad jag ogillar om just Barca-muppar? Att dom tror att dom är bäst i världen och försöker dölja sin arrogans bakom en liten välgörenhetslogga. 90% av sveriges barcasupporters har noterat att Zlatan spelar där och resten råkar se barcamatcher då och då när dom zappar förbi tv4sport. Barca är inte lika hett nästa år när Canal + visar spanska ligan.

Nu var det synd att Arsenal släppte in två enkla mål. Nu passar det va? Mongo-Zlatan, med en näsa som för övrigt kommer från påskön, nu kan du göra mål minsan. Ditt mäsk!

Nej, nästa vecka åker Arsenal till Katalonien och vinner med 1-0.


De snabbaste nervsignalerna i kroppen har en hastighet av cirka 120 meter/sekund.


Kommentarer
Postat av: el roggan

och det tror du på själv? så utspelade som ni var i 75 min på er egen hemmaplan så kommer det väll bli en 5-0 till barca eller något sånt i returen :)



Hur många CL titlar har ni nu igen?

2010-04-01 @ 15:43:41
Postat av: Pontus

Lustigt att Liverpool-supportrar visar sig såhär. Gå vidare från gruppspelet först kanske... ;)

Postat av: roggan

Ja i år gick det ju sådär det är jag den förste att medge men du svarade inte på min sista fråga? Du kan få komma till Anfield och titta på bucklan om du vill :)

2010-04-02 @ 23:10:43
Postat av: Pontus

Trams att snacka om gamla meriter, sånt är till för förlorare. Du har väl för övrigt aldrig upplevt en ligaseger... ;)

2010-04-05 @ 21:26:44
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback