Upp & ner!

Det har hänt många småsaker på kort tid. En vistelse på kåren ger oftast fler frågor än svar. Varför gick det omkring telly-tubies här och där? Vad är grejjen med att odla rött skägg? Och vad gjorde den där dvärgsekten där, egentligen?

Igår gick jag, Anders & Zacharias och såg på Skövde aik. Bedrövlig fotbollsmatch. Matchen slutade med 2-0 torsk, vilket gör att Skövde aik får kvala mot Trollhättan för att gå upp i superettan där de nu antagligen får möta Hammarby efter att white-trash-aik vunnit idag. Och West ham vände till 2-2 mot Arsenal ikväll. Den här helgen har varit en totalt värdelös fotbollshelg. Jag menar "värdelös" som känslan när tandkrämen tagit slut, som ljudet utav att skrapa bort fastbränt ris med stålull eller synen utav den tomma vinflaskan. Jag vill radera dessa ting ur mitt liv. UTROTA.

På kvällen var det "G's & hoes" hos Emma & Sarah med senare utgång på husaren där bland annat Carl-Filip blev jagad av en alphabrud. Vi snackar hela kittet, mustasch, muskler, snickare-fejs och kläder från valfri arbetare på scania-linen.

Nåväl, denna bakisdag med dåliga fotbollsresultat har jag avslutat med ett avsnitt av Gossip Girl och parlamentet. Gossip girl är himla mysigt. Fantastiskt trevlig miljö dom lever i. Det är så jag vill leva.  Jag har ofta funderat på varför somliga människor inte alls bryr sig vad dom har på sig. Det tar ju lika lång tid att ta på sig ett snyggt plagg som ett wife-beat linne, eller hur? :)

...Men enda gången dataspelsutvecklare använder skjorta är på begravning och ingen har väl någonsin gjort vågen av förtjusning vid synen av en biomedicinare? Jag efterfrågar ödmjukast efter en smula elegans av mina kära akademiker. 

Tack på förhand
eder (för tillfället bittra) samhällsupplysare med stort hjärta och med glimten i ögat ;)



Manchester united fick stryk idag till världens stora glädje.

Kommentarer
Postat av: Max

Blackburn??? Lite mer cred än så är väll Arsenal än anta att dom tappar poäng mot seriens botten skrap ;)

2009-10-25 @ 23:37:40
Postat av: Pontus

Hjärnan var väl inte på topp igår. Det blev lite fel ;)

Postat av: Hoda

Jag vet inte riktigt vilken värld du lever i, men i min värld så gör alla vågen för mig. Men grejen är att jag eftersträvar inte vågen som nått desperat sonicdrömmande ekonom mongo...puss!

2009-10-26 @ 22:45:49
Postat av: Pontus

Hördedu Hoda, dags att vakna upp ur The sims-världen ;) Ey, snacka inte skit om Sonic...... ;) hihi. pusspåre.

2009-10-27 @ 12:23:59
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback