Back to base

God morgon gott folk!

Här sitter jag nu hemma i mitt gamla hus och ser på våra soldränkta äppelträd som vajjar i vinden medan min aktieportfölj fortfarande går uppåt som ett spjut. Magnifique!

Igår var jag och Vesper och fikade en sväng:
"hörrö Vesper såg du roast på burns igår eller?"
"öhhh.. men, MEN.. vad i helevete!?"
"JAja, roast på berns, jag sa fel! haha"
"hahahaha...burns HAHAHAHAHAHA!"
"Men vafan! Du är fan den sjukaste!"
"HAHAHAHAAHA"
"Alltså, om man radar upp alla världens sjuka människor och letar efter den sjukaste av de sjuka, då är det fan du!"
"hahhahaha, burns!"
"Hahahaha, du kan vara burns!"

Vesper bjöd mig på fikat och efter ett tag avbröt jag honom:
"Du föresten, tack för kaffet!"
*Vesper lutar sig framåt och sneglar på min kaffekopp* "Men du har ju för fan inte ens druckit upp allt?"
"Nä, man kan väl säga tack ändå?"
"Men shit? Nej, det kan man inte, man säger det efteråt när den är slut, det fattar väl vem som helst?"
"Nä, jag tycker att man kan göra det när man vill..."
"Asså du..."
"aja, förlåt då... hahaha, jag ska tacka för kaffe och det slutar med att jag säger förlåt! HAHAHAHAHAHA!!!"
"aha? HAHAHahahahahahahahah"

Vesper & Pontus av Alexander Rosenberg

Ikväll ska jag spana matchen med Pacs & Alex. Tänk om Malta kunde göra nån glad för nån gångs skull... Tänk om. Hoppets låga lever.
Sverige har vad som anses vara världens äldsta riksbank. Den grundades 1668 och hette då Rikets ständers bank. Namnet Sveriges Riksbank fick den först 1866 via ett enkelt namnbyte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback