It's beginning...

Det är inte så att det är meningen att mina tankar och funderingar ska fungera som något facit för dig, bäste läsare. Men guidelines kanske. Haha. Jag är iaf av uppfattning att män med mustasch har det för att dölja ett fult fejs och att män utan hår på huvudet har så på grund av deras fula hår. Se! Logiken flödar!

Kort & gott, om ni hittar en man där ute som ser bättre ut med mustasch än utan så säger det mer om hans fejs än om muschen.
Det är med dessa ord jag förklarar tentaskägg (exklusive mustasch) påbörjat. Folk här är väldigt blyga att gå med. Jag har hört alla ursäkter som finns. "Det börjar klia efter ett tag..." "jag har massa röda hårstrån ju..." "Jag har typ en kal fläck under hakan, ser jättekonstigt ut!" Dom här problemen har alla män, så det här är ju ingen ursäkt ;)

Brudar har ju experimenterat med sig själv sen de var 12, med smink, smycken, håruppsättningar och fan o hans mamma. Allt vi män får pyssla med är att välja en klocka och så har vi hår i ansiktet liksom. Kul. Det är vad vi har att leka med. FATTAR NI VAD IDIOTISKA NI KVINNOR DÄR UTE ÄR SOM BÖRJAR BRÅKA OM ATT EN KLOCKA ÄR DYR!? LÄGG IHOP ALLT ERT JÄVLA KRIMS KRAMS NI KÖPT SEN NI VAR ÅTTA SOM NI HAFT PÅ ER ÖVERALLT SKA NI SE ATT EN KLOCKA ÄR VÄRSTA BUDGETAFFÄREN! Puh! Det där var skönt.

Så, nu har jag världens bästa cover här, tentaskägg, jag vill ju egentligen bara vänta några veckor och se vad som händer...


Ge mig några dagar så...

En av de första mobiltelefonerna som inte hade ett batteri stort som en mindre väska är Ericssons NMT900-lur Curt. Den vägde 750 gram och hade en samtalstid på 12 minuter.

Kommentarer
Postat av: Skötare Kindholm

Eller så har folk krulligt hår för att man vill att den andre ska koncentrera sig på det istället för att se hur ful man är i ansiktet.

2009-05-13 @ 11:15:28
Postat av: Pontus

Men lokani, du har ju fint hår. Det är bara du som intalar dig att du är en ful ankunge. Låt det växa lite - du är ju en svan ;)

Postat av: Skötare Kindholm

Men om jag intalade mig själv att jag var en ful ankeunge snaggad och svan med hår hade jag väl sparat.

2009-05-13 @ 17:21:41
Postat av: Lindberg

Pontus, när ska nu inse att du inte kan anlägga ett skägg?

2009-05-13 @ 20:00:01
Postat av: Pontus

Kindholm: Happ, det här får vi ta och snacka mer om nästa gång vi har konferans på Solrosen - som faktiskt är den 7 juni @ HQ. Be there.

Lindberg: Samtidigt som du inser att du inte kommer att bli så rik som du tror ;)

2009-05-13 @ 21:20:08
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Skötare Kindholm

Det blir kanon med 7 juni. Kan vi även disskutera hur vi ska göra med sommarschemat för gb. Har lite ideer. Va sägs som att annonsera ut ett sommarjobb på ams?

2009-05-14 @ 10:21:39
Postat av: Pontus

HAHAHAHAHA :D Vi är 5 pers, men behöver mer hjälp :D hahahaha

2009-05-14 @ 10:27:04
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Pacs

hoppas ni två dör i en bilolycka, jag kommer spela låten Life is to short och hoppa runt som en glad 10åring!

2009-05-14 @ 16:20:33
Postat av: Pontus

Vafalls!? Nu blir det cellen igen!

2009-05-14 @ 17:43:22
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och tvångströjan!

2009-05-14 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback