Effektivisera mera!

Jag är på G nu alltså. Tunga studier, missbruk av cafe latte och fotbollsträningar. Man håller sig sysselsatt.

På fredag är det monstertentaphest och lördag morgon är det fotbollsmatch. Min familj kommer hit och jag har lovat att springa orientering. Vidare är det lagfest och aktiviteter hela dagen för att inte tala om Eriks Tequilakväll. Sen ska jag fråga mina älskade föräldrar om jag kan lifta med och bli avslängd i Linköping på lördagskvällen. Nej, det gäller att prioritera här. Familjen är viktigast, dom går alltid först :)

Min älskade mor känner mig hur bra som helst, hon skickar ofta mejl till mig fulla av kärlek & omtanke. Jag brukar bli glad när jag får mejl från mamsen, man blir liksom påmind om att dom inte glömt en där hemma, ännu. Min mamma tycker att hon känner mig via telepati och öh, bloggen, o hävdar dock att jag börjar hamna i obalans, tillåt mig citera en bit av ett mejl; "Du måste vara bra pluggtrött, utan mat och pengar eller nåt annat som gjort att hjärnan flipprat ut totalt."

Jaja - hon menar säkert väl. Jag är precis tvärt emot Grynet! Jag tar all skit & kooooerrrr e vendddd!!!!!!!
Ett av de dummaste dödsfallen som påträffats var en brasiliansk bilmekaniker som skulle öppna en handgranat - med hjälp av en slägga. Mannen avled & verkstaden sprängdes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback