Jaså, det tycker du?

Jag sitter här o ser på aktuellt med kaffe och choklad. Det är en öststatare och dåre som kritiserar Sverige för att vi Bara gett en miljon euro i kulturbidrag. Han tycker att ett så rikt land som Sverige kan ge 20 gånger så mycket.

Haha, fetglöm.

Haha, nu är det regionalnytt, fyra unga västgötar-poltiker får göra test för att se om dom verkligen är vad de står för.

Miljöpartisten blev miljöpartist
Kristdemokraten blev kristdemokrat.
Folkpartisten blev folkpartist.
Vänsterpartisten blev något mellan miljöpartist och feministiskt intiativ. Stackars förvirrade lilla vattenskalle. Det är inte lätt när man är dum ;)

Själv har jag gjort ett test på aftonbladet, vilket parti i Europa jag stod närmast. Jag står närmast de Nederländska kristdemokraterna. Se där ja. Kanske blir det morgonbön imorn, haha.



De tre vise männen hette Caspar, Melchior och Balthazar.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Haha. Jag står tydligen närmast Lijst Dedecker (belgiska flandern) och Vlaams Belang (också belgiska flandern. Frågan är hur fan jag hamnat så nära Vlaams Belang som är ett separatistiskt främlingsfientligt parti.

2009-06-02 @ 20:29:19
Postat av: Pontus

Ptja, du bor ju i Nykvarn. Det säger väl en del ;)

Postat av: Lindberg

Om herrn har missat det så har jag bott i Lund de senaste nio månaderna!

2009-06-02 @ 22:12:07
Postat av: Lisa

jag blev moderat när jag gjorde testet (a) btw du kommer hem snart va :)?

2009-06-03 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback