Fatal error

Sveriges landslag, Robin Söderling och Brunnsäng förlorar. Det är ju fan fel i facit! Folk snackar om nån finanskris - men det här är ju helt sjukt! Jag börjar bli skeptisk till sport överhuvudtaget. Om någon vet om nån shyst syklubb tar jag tacksamt emot tipps...

Idag firade vi min kusin. Jag insåg idag att jag saknat min älskade släkt. Tänk er en grupp Sjögrens som är på samma våglängd där skvaller, politik, världsproblem, humor och sms-lån diskuteras. Fantastiskt!

Avslutningsvis hoppas jag att alla läsare röstat.
Min kusin Caroline hade en idé om att personrösta på Gudrun Schyman till europaparlamentet för att på så vis få ut människan ur Sverige. Det tyckte jag var roligt. Haha, nu garvar jag bara jag tänker på det... "Nämen du Gudrun, du har vunnit! Här är flygbiljetten"
"Men, det är ju bara enkel resa?"
*tittar ner i golvet* "...Trevlig resa!"

Borrmaskinerna som användes för att gräva tunneln under engelska kanalen var lika långa som två fotbollsplaner och kunde gräva 75 meter om dagen.

Kommentarer
Postat av: Max

Jag hörde båda varianterna fast om Lago för att få ut han ur stan och Evin Cetin för att bli av med åtmindstone en "krok-näsa" ur stan :D

Postat av: Lindberg

Pontus, det kanske glädjer dig att höra att jag faktiskt gick och röstade tillslut.

2009-06-08 @ 00:38:47
Postat av: Åsa

Hallå det var länge sen du la upp bilder i bloggen. Tycker det e dags nu. Pusss

2009-06-08 @ 17:00:52
URL: http://readmelove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Knulla dina kukiga rasist-skämt...

2009-06-08 @ 20:59:43
Postat av: Pontus

Max: Passarej för Elias nu...

Lindberg: Jaså, på vad? ;)

Åsa: Min mobilkamerasladd är kvar i Skövde, min kusin hämtar den dock i helgen... då ska jag visa mitt softa skägg ;)

Elias: Man säger att man "fördömer" sånna saker, du låter så arg...

2009-06-08 @ 22:09:04
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback