Seglarsäventyr

Jag har en miljard uppdrag att utföra innan två, allt från att dammsuga farshans bil till att diska och vattna blommorna. Sedan far jag iväg mot Åkersberga för en lite seglarweekend. Om jag kan segla? Pah! Jag gick ju på seglarskola en vecka när jag var tolv. That should do it. Dessutom har jag ju seglarskor och massa marinblå kläder. Det måste ju vara bra för nånting?


Teet är klart! Farväl mina bästa läsare. Om jag drunknar behöver ni inte ta självmord som den där Michael Jacksons fans. Jag vill bli aska och slängd i mälarbadet så att alla som spritt grillrök över mig under åren nu blir belagda med sukralos och tungmetaller.... mohihihiihii...
Den gula, giftiga varglaven som växer i Sverige, har fått sitt namn ifrån att man förr blandade ner lavan i kött för att snabbt förgifta närgångna vargar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback