Mitt liv genomgår en himla härlig tid just nu

Det här är ett hyllningsinlägg till mig och mina vänner för att vi är så sjukt mysiga hela tiden.

I torsdags kilade som sagt jag, Lokani, Vesper & Pacs till göteborg en sväng.  

Pacs, Jag, Vesper & Lokani på Häcken-Hammarby borta stå.


Jag & Lokani på en av berg- & dalbanorna på Liseberg


Jag med rumskamrat Vesper på krog inne på Liseberg, efter två öl.

Jag drabbades av ett tacksamt problem under resan: kramp i käken av för mycket skratt. Det var ungefär allt vi gjorde, vi gick omkring och skrattade. Alla har ju sin roll och det räcker med några ord innan en symfoni av skratt uppstår :D

Bara för att ta en rolig händelse. Radiobilarna på Liseberg. Paco, halvnykter, befinner sig alltså i fiskstadens hjärta och drar igång hammarbyramsor. Massa Glenn började sjunga ifk-ramsor och beslöt sig att alla skulle anfalla Paco med radiobilarna. Det slutade med att åtta bilar blockerade Pacos radiobil men där satt han och fortsatte att skrika "...ÅÅ FANAN VÅÅÅÅÅÅÅR ÄR GRÖÖÖÖÖN O VIIIIT!!!!" Nå, han fick inte spö iallafall ;)


Bilden är tagen innan rejset startade , två sekunder innan Paco blev omringad ;)
Det var iallafall en fantastiskt bra resa! Vänta bara tills videorna blir publicerade...

I lördags var vi hemma hos mig 7-8 stycken, grillade i solnedgången och tog lite rosé till det. På söndagen låg jag med laptopen i soffan, Alex låg i soffan bredvid och kollade på TV och samtidigt gjorde Vesper en kladdkaka med grädde. Vi behöver inte riktigt säga så mycket till varandra, det räcker att bara ha lite närvaro liksom. Senare på kvällen kom Calle & Johannes och vi började spana en film. Eller, vi skvallrade mest och snackade skit och då och då hörde vi en kulspruta i bakgrunden. Vi säger väldigt många sjuka, störda och roliga saker. Vi har också många teorier om lösningar till saker och ting. Vem hånglade med vilken tös, vad är nästa projekt och varför är Vesper ett mongo? VI reder ut, diskuterar och analyserar det mesta. Himla trevligt.

Idag åkte jag, Calle & Vesper och såg Baksmällan. Sjukt rolig film faktiskt!
Efter det åkte vi till mig och hade ännu en sån där bra kväll. Vi drack te, åt ost & kex, såg en film och hade en sån där djup diskussion som killar faktiskt sällan har. 
 
Jag och min krets är så jävla bra grabbar.  
Det går åt cirka 10 liter mjölk för att tillverka ett kilo hårdost.

Kommentarer
Postat av: hespero

alltså det behövs inte ens kommenteras. allt är sagt :)

2009-07-22 @ 01:01:57
Postat av: Johnneeyeyey

:( saknar er!

Postat av: Pacs

fan vad king jag var i radiobilarna, alla mot bajaren haha

2009-07-28 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback