Det går bra nu

Fysträning nummer två igår. Ingen träningsvärk i benen, hurra! Ryggen & mina brön, mjaa..
Våmb kan ha dom sjukaste duscharna i Sverige. Det finns en konstant värme som delas ut på alla duschar. Är det bara en som duschar blir denne med andra ord skållad. Duschar alla - blir det kallt. Helt schukt.

Skönt att Arsenal äntligen värvade Arshavin, om vi har riktigt tur kanske vi får spela i UEFA-cupen nästa säsong... Arsenal kan ha det sämsta laget på 15 år. Nä, dom måste fan vinna Champions League i år - visst är man automatkvalificerad då?

Haha, jag läser på aftonbladet att några niondeklassare i Ödeshög spelade in ett fiktivt rån mot posten, utan att förvarna polisen som var beredda att skjuta barnen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4312646.ab 
Vafan är det för tjackidé, egentligen?


Patrik Landström, rektor vid Lysingskolan, säger till att det som hänt är högst olyckligt.

- Vi får ta ett djupt andetag och nu börja se över rutinerna.

Samtidigt säger rektorn att liknande filminspelningar om rån tidigare gjorts utan polisens vetskap.

Inte undra på att deras kommun så passande heter Ödes-hög om dom utbildar sina barn till postrånare. Jag undrar vad det står i läroplanen som mål med kursen... haha "vid fullgod utbildning skall eleven hänsynslöst kunna göra allt från enkla snatterier till grovare postrån..."

Det är en sån där Al-qaida-kommun den där, Ödeshög.

Nej, nu ska jag kila över till Erik en sväng och se till att han vaknar på riktigt.


En hummers klor är olika stora - den stora används för att krossa och den mindre används som sax.

Kommentarer
Postat av: ...

Klas Ingesson kommer från Ödeshög, det säger väl allt.

2009-02-03 @ 10:45:04
Postat av: Max

Hahaha min första reaktion också hur man utföra ett låtsas rån o inte förvarna polisen, fatta skrivierna om någon skade skjutits eller liknande ;) :/

2009-02-03 @ 14:34:51
Postat av: hespero

grovare ?? grövre heter det väl ändå ?

2009-02-03 @ 22:14:56
Postat av: Pontus

Anonym: ja, se där...

Max: Barnen får lära sig den hårda vägen, kanske är det nåt gott ändå...

Vesper: Yes vesper, du har alldeles rätt. 1579-1 till mig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback