Ultrainlägg - facit i hand

I fredags åkte vi till Kristianstad och jag slapp köra bil så att jag kunde ägna mig åt att vila och andra trevliga aktiviteter. Eriks bil var då i förhållandevis fint skick.



I kristianstad bodde en viss Alexander som pluggade till civilekonom. Jag har träffat honom tidigare och det är en trevlig kille. Tyvärr var själva staden förfärligt ful! Jag menar ful som Kaliningrad, ful som Hiroshima den där dagen eller ful som Darin på tjack. Det var fullt utav trevåningshus överallt som liksom... hade dålig grafik, det såg bara ut som skit alltsammans och visst kanske det var en fin stadskärna men herregud, vad var det för fel på alla människor?

Alla var otrevliga, stämningen i staden var tryckt och fientlig och när vi väl kilade ut på krogen bevittnade vi minst fyra slagsmål och när vi bevandrade gatorna i berusat tillstånd såg vi flera polisbilar och en muterad galen polishund. Brr, jag har absolut fått min livsdos av Kristianstad!

Vi hade visserligen en sjukt bra förfest hos Alex skapad av både tequila och mintu som ingredienser.






Plötsligt hittade vi en hobbit :) Partyhöjjare!





Alex hade plockade med sig en flicka hem efter krogen och han hade ingen dörr till sitt sovrum. Jag, Erik & Zacharias sov i det andra rummet och fick, ofrivilligt lyssna på någon form utav porr-radio.

Jag trodde för övrigt att jag vaknade upp i Södertälje då jag sovit som en flykting på golvet på tre kuddar och plötsligt när vi var ute och spatserade gick vi förbi ett ställe som hette Bagdadslivs.



Vi lämnade till slut Kristianstad med skräck i blicken...

Vid det här laget är Eriks bil äcklig. Det ligger lite tomburkar här o var och så fort vi såg varandra mådde vi dåligt för att vi såg så förjävliga ut. Nöjda men förjävliga.
Vi var liksom i det stadiet där frillan fixades genom att stoppa ut huvudet genom fönstret i full fart.



Växjö var nästa anhalt och jag var heeeeeeeelt destroyed och flaggade för en nykter afton.

"...Grabbar, kan vi inte bara promenera inne i stan och ta en fika? Bio?"
Erik: "Jag åker fan inte till Växjö för att fika!!!!"
Zacharias: "HAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!"

Nå, min pappa har sagt till mig genom min uppväxt att man ska lyssna på sin kropp och att känna pulsen i höften, vara under konstant lip-quivering och att skåda när alla mina lockar blir raka, det, det var nog en signal...

Jag var nykter! Mina kompanjoner... var allt annat än nyktra.






Hej, jag heter Zacharias Rosell och skulle vilja be att få kebabben i mig i intravenöst då jag har vissa problem att äta med kniv och gaffel.

Vi hade överlevt vår roadtrip och ville nu bara hem. Vi ville hemskt mycket hem. Jag körde och Erik satt och mumlade vad Gps:en visade från baksätet.

Eriks bil är nu helt förstörd. Det ligger så många saker överallt och vi var helt utslagna, bara att inte ha fått sova i en riktig säng hade ju gjort en smått lobotomerad. Ändock sitter vi och lyssnar på "Bonkers!" och plötsligt hamnade vi vid ett Max, vid en drive-in och det fanns liksom inga hjärnceller kvar.

"Ja, hej det går bra att beställa"
Pontus: "ja, vi ska ha två öhh. grabbar vafan var det?
Erik: *kvitter kvitter*..frisko
Pontus: "Vi ska ha två friskomål och ett.."
Zacharias: "preem, suip, supreme......fprmiemeny"
Pontus: "Ett suprememål också."
"Okej, det blir 198:- åk vidare till nästa lucka tack!"
Zacharias: "JAG SKA JU HA ETT JÄVLA PLUSMENYJÄVEL"
Pontus: "Nä, du får fan inget..."
Zacharias: "Vadåra!?"
Pontus: "För att jag säger det, HAHA!"
*vi är framme vid luckan, flickan som tittar fram rynkar på ögonbrynen vid synen utav ölburkar, bilen och oss*
"H-hej, det blir..."
Zacharias: "JAG SKA HA PLUSMENY!!!!"
Erik: "Låt han få det då..."
Pontus: "Haha, aja, den där ska ha plusmeny också..."
Zacharias: "Haha, tack, haha vafan är problemet?"
Pontus: "Jag vill hem, jag vet inte ens vart vi är!"
Erik: "Hur fan kan du inte veta var vi är, du kör ju!"
*Vänder mig mot luckan*
Pontus: "Hallå, ursäkta, vart är vi nånstans?"
"öh...? värnamo"
Pontus: "Grrrrrrrabbar!!! Vi är i Värnamo!"
Erik & Zacharias: "VI VET!"
Pontus: "Jaha, här får man en känga..."



Hej jag heter Erik Emanuelsson och har fyra kromosomer.

Puh! HEMMA!!!!! Jag älskar skövde! Vi har dom finaste studentlägenheterna, vackra kvinnor och den finaste julbelysningen. Ljuva, varma, underbara skövde. Tack för att jag bor just här. Åhh <3

Rehab.


LEGO utvecklas 1949 och namnet kommer av de inledande bokstäverna i danskans leg 'lek' och godt 'bra'.



Kommentarer
Postat av: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 du har lokalsinne som en daggmask

2 julbelysningen i korsningen som e gjort av Jerry elle?

3 minns du att du varit på krogen ngn av de första 2 dagarna?

:D

2009-12-08 @ 00:07:01
Postat av: Pontus

Ja, gillar du inte jerrys pynt eller?

Angående fråga 3, o ja. Jag minns att jag blev arg på bartender på malmö nation också... grrr... haha ;)

Postat av: Prins Rosenberg

2009-12-10 @ 09:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback