Julslit

Jag vaknade imorse 07:25 utav Alex målbrottet-stämma: "Gå ut om 10 minuter, då hämtar jag dig!". Tyrann Johannes hade ordnat morgonpass och visst ställde jag, Calle & Alex upp glatt ;) Vi körde step och box. Jag boxades med alex och efter det kan jag konstatera att jag inte skulle vara rädd om jag mötte honom i en mörk gränd ;)

Är han dryg vet han hur det går...
http://www.facebook.com/#/photo.php?pid=4939151&op=1&o=global&view=global&subj=704950573&m=1&id=704950573

Sen stack jag, Calle & Vesper på stan och julhandlade det sista. Men vad eeeeere för snubbe som står i det där tele2-båset inne i telgehuset? Han lär ju ha alla sjukdomar som finns? Vem fan skriker till folk 30 meter därifrån: "HALLÅÅÅÅÅÅHH KOM HIIIT!!" Han passar in på alla punkter för att vara en typisk aik-supporter. Lite smutsig, difust förvirrad och stirrig blick. Kanske inte den vassaste kniven i lådan direkt...

Nu ska jag klä granen med syster yster, julafton om 4½ timme, hurra!


Lever man och blir 80 år gammal sover man nästan 26 år av sin livstid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback