Himla dumt :)

Här håller jag på att styra upp världens glöggkväll och så har mina russin gått ut 25 juli 2009. Surt. Sånna dära nötter har man väl mer för syns skull än smaken, för visst smakar dom knappt nåt? PRECIS som champinjoner, det måste vara den onödigaste grönsaken som finns. Det är bara en sladdrig konsistens, det smakar ju inget!

Nog för att gurka mestadels innehåller vatten, men det är iallafall en soft sak att blanda i cremie fraiche när man gör supersåser till saker och ting... eller så är den trevlig att ha i sallad. Vem vill ha champinjoner i salladen till exempel? Pff!

Nähä, nu fick jag tokbråttom, tjohoooooo!
40 660km² av Sverige är sjö - det vill säga 9% av den totala landytan.


Kommentarer
Postat av: Skötare Kindholm

Kan meddela herrn att det var glöggkväll i mitt nya hem i lördags. Sällskapet var trevligt men glögg var allt annat än god efter ett tag.

2009-12-16 @ 10:16:11
Postat av: J

för att du som student köper konserverade champinjoner Pontus!! Köp färska, skiva dom och fräs dom i lite smör, lite salt och peppar och du har en kulinarisk orgasm! mycket nöje! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback