Öh?

I en omröstning har någon förvirrad jury utsett Petra Mede till sveriges femte roligaste person. Mia skäringer vann och det vet jag knappt vem det är.
Schyffert blev tvåa och det är väl iallafall en rimlig placering.

Men Petra Mede? Vem har hon fått att le? Under melodifestivalen eller var det var för musikgala hon höll i upptäckte jag mig själv att höja på ögonbrynen och skynkla till pannan ordentligt varje gång hon sa något som hon avslutade med en konstpaus som något slags "skrattutrymme". 

Vid senare tidpunkt ska jag författa ett seriöst & känsligt inlägg angående humor.
Nu ska jag ut och kasta saker på Alex & Vesper som byter däck. På återseende.
När mästerverket Mona Lisa stals 1911 var Pablo Picasso en av de misstänkta som arresterades.


Kommentarer
Postat av: Max

Läste sjukaste omröstningen här om dagen på vilken stockhomska männen helst skulle vilja dejta o vinnare blev Petra Mede med 33% två kronprinsessan o tre Linda Rosing :S

Postat av: Max

Läste en omröstning här om dagen om vilken stockholmska svenska männen helst skulle vilja dejta o vinnaren med 33% blev Petra Mede Tvåa Kronprinsessan Trea Linda Rosing o sen dalande skala :S

2009-04-13 @ 17:58:47
URL: http://brunnsengsik.webs.com
Postat av: hespero

var det du som kastade saker ?! din jävel. jag som lacka ur på alex.

2009-04-13 @ 21:57:05
Postat av: Pontus

Max: Man skall väl vara en nypa kritisk mot det där, det är typ 13 pers som varit med och röstat, alla 60 bast med några hjärnskakningar i bagaget...

Hespero: Hihihihihi....

2009-04-13 @ 22:35:47
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Malin

"Vid senare tidpunkt ska jag författa ett seriöst & känsligt inlägg angående humor."



Jag kommer osökt att att tänka på klippet från Groggfilmen med Pelle Röv och Gunilla Franzén.

Var har Robert Gustavsson tagit vägen liksom? :)

2009-04-13 @ 22:50:49
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback