Minsta motståndets lag? Screw you

Igår på revisor-träffen så skulle varje person fortsätta meningen "Jag är den enda här som..."

"...kommer från Hjo"
"...talar 6 olika språk flytande"
"...spelat fotboll i Syrianska"
"...kan 83 decimaler av pi"

*iiiiihhhhhhh* Tvärnit!!!

Jag vaknar upp ur mitt halvt medvetna jag, skräckslagen vänder jag mig om och för syn på Jennifer. Jag spolar tillbaka 35 sekunder av mitt liv och det spelas upp igen. Jennifer sitter avslappnat tillbakalutad och det blir hennes tur att presentera sig.
"...och jag vet nog inte riktigt vad jag vill bli, det är därför jag är här... Och jag är nog den enda här som kan 83 decimaler av pi" *fnitter fnitter*

Öh, tung psykopat-varning? Ja, Lindberg, du kan ju slänga sig i väggen som 'bara' kan 20 decimaler av pi.

Jag kunde inte riktigt släppa detta och gick fram till Jennifer sen och frågade:
"Hörre du, när du väl lärt dig 81 decimaler av pi, vad är det då som får dig att lära dig ytterliggare två?"
"Hihi, jag har inte haft nåt bättre för mig"
"VA!?"
"Nej, jag bara skojja, haha, jag och två kompisar tävlade, hon som vann, hon kunde 154 decimaler av pi"

Jag var en mikrosekund från att utbrista: "Oj, hon har nog många vänner... haha"
Men, jag bet ihop och höjde på ögonbrynen med hopp om att se imponerad ut - tyvärr såg jag nog mest skeptisk ut, hehe... jaja, det är kul att ha begåvade människor omkring sig :)

Idag har jag inhandlat ny slips & näsduk, dressed for succéss! Imorgon smäller det!
Den nya Bondfilmen heter ju Quantum Of Solace och översatt till svenska kan man säga att det blir "En smula tröst", fan vad jag ler er saker asså. ;)

Kommentarer
Postat av: Lindberg

83 decimaler! Jag är imponerad. Mina 20 bleknar i jämförelse.

2008-09-27 @ 11:58:29
Postat av: Anonym

kmr från hjo?? din luffare!

2008-09-28 @ 11:13:29
Postat av: Pontus

Lindberg: Japp, du får öva lite mer.

Anonym: ...Det var inte jag som kom från Hjo - utan en annan. Ditt tjack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback