Så glad kommer jag att bli!



...När jag skriver lägenhetskontrakt idag ;)

För nu imorse, då, då blev jag väckt igen av en piano symfoni a lá 15 sekunder * 35.
Lilltjejen här, har bestämt sig för att flytta in i ett förråd på vår övervåning, där inne har hon ett piano. Det här huset är extremt lyhört och hon kan bara 15 sekunder av en låt - men den spelar & sjunger hon till i full styrka.
Så det känns som "hack i skivan..." haha

Men men, mindre än månad nu... Tralalalala.... ;)
Krokodiler ses ofta solande med öppet gap. På så sätt når solljuset munnens ytliga blodkärl, och djurens uppvärmning blir effektivare.

Kommentarer
Postat av: Max

Okej fan va schyst då!

Är det stor lägenhet inne i centrala Skövde eller?

Ha de!

2008-10-06 @ 13:28:14
Postat av: Lindberg

Begreppet "centrala Skövde" torde vara en oxymoron ;)

2008-10-06 @ 16:54:34
Postat av: Pontus

Max: Nja, 31 m2, men det duger åt mig :) Det känns som om det mesta bara kan bli bättre :P

Lindberg: Verkligen inte! Jag har bott på landet - jag vet hur det är. Det finns flera stadsdelar här också. Jag säger ju det, Skövde är som Södertälje minus halva Iraq ;)Vilket man visserligen märker på kebabben här. Den är värdelös.

Postat av: Max

Okej men det låter ju jäkligt schyst iaf :D

2008-10-06 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback