CHANGE WE NEED!

"Hej Pontus,  

Just nu pågår nomineringsperioden för styrelsen för sektionen för ITS (tidigare SköEkon) där du blivit nominerad till ledamot. Därför undrar jag nu på uppdrag av valberedningen om du avser att acceptera denna nominering?
 
Intervjuer kommer att ske på måndag efter 15, mer information om detta kommer imorgon.  

Med Vänlig Hälsning Valberedningen Genom Sofie Mörk"

Jag vet inte riktigt om jag vill, eller vill ta mig tid ännu. Men vahettereeeeee....muwahahahaha.... dom vet inte vad dom ger sig in på... Tänk om jag hamnar med i styrelsen, haha, när jag är klar så kommer man prata om studentstäderna Lund, Uppsala & Skövde ;)  Vem fan var det som nominerade mig föresten - och öh, vad gör en ledamot? Äter kakor och bestämmer saker? Passar mig utmärkt i så fall, kanske skulle jag acceptera ändå...sluuuurp... 

YES WE CAN!
Det som stod här innan har tagits bort eftersom Sofie ringde och hade synpynkter...

Kommentarer
Postat av: Max

Hahaha ofta man tänker på såna sak att deras röster låter precis likadant :D

2008-11-21 @ 02:13:56
Postat av: charlie

HAHAHAHAHA så sant som det är sagt.. dock skall tilläggas att mormorn i mulan är riktigt gyllig ;)

2008-11-21 @ 07:19:41
Postat av: Pontus

Max: Det var oundvikligt :D

Charlie: Ja, mums filibabba...

Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Kan du skriva om intressantare saker än ditt jävla plugg! Vill jag lära mig något så sätter jag mig väl själv vid bänken? Fast jag gillar dina små inforutor. Dom vill jag lära mig av. Tack för mig skit på dig

2008-11-21 @ 20:05:00
Postat av: Pontus

Det var inte meningen att få dig att få dåligt samvete ;) Det är sådana som dig som är orsaken till att jag har info-rutorna...

2008-11-22 @ 01:42:08
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: cissi

så, nominerad till styrelsen... inte illa för en som går första terminen. jag tror inte heller de vet vad de ger sig in på...ler. kommer du hem til jul? jag kan fixa wiskey-glögg säsongen till ära..

2008-11-22 @ 09:00:56
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

vadå dåligt samvete ? Ey ! jag måste snacka med dig, det är om ett uppdrag ;)

2008-11-23 @ 02:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback