Wanna have a piece of me!?

Jag har tidigare berättat om fejden jag har med den kära damen på jobbet. Det började med att jag råkade missa en liten grej - som jag korrigerade jättesnabbt - men hon blev skitförbannad o var asdryg!

"Jag kanske borde markera allt med gult, så att du verkligen... förstår"
"Jag vet hur man ska göra, det är lugnt"
"Jaja... du säger det"

OCH vad fick jag av henne sen!?

image849
ARGH! Jag slet mitt hår! Jag blev så jävla sur! Hon förolämpade min intelligens, hårt!

Så jävla drygt skrivet också! Jag menar, vem avslutar nåt med "häls x"? Man visar verkligen att man inte orkar skriva "hälsningar". Inte ens lite respekt fick jag!

Jag satt i ett kokande dovt raseri och arbetade. Hon skulle få igen! Bråkar med P-man minsan... hoppas hon har nån religion att luta sig tillbaka mot, det kommer hon behöva... jag kommer makulera henne innan hon hinner säga "förtidspensionering" . Det var vad jag tänkte! Så arg var jag! ;)
image848

Jag gjorde allting perfekt. Plöjjde igenom faktura efter faktura. Minutiöst. Plötsligt upptäcker jag några konstigheter. Med rynkad panna kilar jag iväg till min kollega, granne & kompanjon; Kristin. Jag berättade historien och omedelbart kunde Kristin berätta att den här Ulla hade gjort fel. Fett fel. Kugghjulen i huvudet rullade igång av ett kort fniss *hihiihihih* och, gissa vad jag skickade iväg idag...

image850
"Häls" hihihi... och jag markerade i gult :D hihihi. Watcha gonna do now Ulla!?

Morr... ;)

Ordet diabetes kommer från grekiskans ord för vattenrör. Namnet syftar på att diabetespatienterna ofta producerar stora mängder urin som en följd av att de ofta är väldigt törstiga.

Kommentarer
Postat av: David

nu äru allt bra nöjd till slut iaf!=D

Postat av: Jeffan

jag vart irriterad bara du berättade om kärringen, ut med de gamla och enkelspåriga, in med nytt färskt blod...och hjärna!

2008-05-06 @ 16:53:16
URL: http://lifeofjeff.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

hahaha vilket jäävla guldläge:D

2008-05-06 @ 17:14:41
Postat av: J

Nu tycker jag ni slutar upp med detta! Värna om de äldre, de är dessa som har uppfostrat er! / Farfar Rasjö

2008-05-06 @ 21:58:08
Postat av: Pontus

David: Nä, hon slog till med en NY offensiv idag... helt schukt asså. Kan berätta sen!
Jeff: Du har en poäng ;)
Hespero: ah ;D
J: Jao, men kolla på hur många mongon det finns i vår ålder, det är deras mor o far föräldrar jag pratar om......

2008-05-06 @ 23:03:47
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, sjuukt skoj :D

2008-05-08 @ 16:41:15
Postat av: Martinkjersti

A very nice site keep it up. Regards

2009-02-05 @ 08:14:23
URL: http://martinkjersti.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback