Nyheter & Historia!

Appro på ingenting så måste jag berätta nåt helt sjukt. JAG väger mer än Alex boi :D Fett stolt. haha. Vi vägde oss igår, visserligen med kläder på, men han vägde 72 nåt, och jag 73 nåt. Kung. Han får spö, varje dag i veckan. Vilken jävla fjäder asså. Jag sätter mig på han o så kommer han inte upp. I Brunnsäng är jag även känd som PonTysonTus the annihilator, det är inte så många som vet det, men jag är jävligt farlig. JÄVLIGT farlig.

Jag har föresten en äkta bambu-kung-fu-stav i mitt rum. Jag brukade slå Johan (greken) med den när han vägrade lämna mitt hus förut. Helt stört. Han kunde bara lägga sig mitt på golvet och ba: "amen flytta på mig då, jag går ingenstans!" "men jag har fotbollsträning, skärp dig..." "Ser det ut som om jag bryr mig eller?"

Jag kunde ju inte göra annat en att le en smula och skrida in till mitt rum och hämta min stav och sen ba GA-DASH! Fett kul. En gång råkade jag bryta hans revben, då blev jag glad. Det var jävligt kul. Det var en gång när han inte ville gå ut ur mitt hus som vi började brottas och sen ramlade vi ner på golvet, fast jag knäade han i bröstet. 

Då, då ville han minsan gå hem. HAHAHAHA! Men jag lät han inte gå hem då... hihihihi... "Vadåra, du ville ju vara kvar här?" "uhhh flytta på dig, uhhh, nåt har gått sönder här...shit...uhh"
"Ser det ut som jag bryr mig eller?" he he he....
Där fick han så han teg :)
Match idag!

På en vanlig fotbollsplan får det plats 51 000 människor - om de står tätt.

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Hahahah vilket jävla skämt. Finns inte en sportmössa att du skulle spöa mig lillen, för att citera Martina, från senast igår: "Du ser jävligt klen ut"!

Sen är jag dessutom besläktad, åtminstonde per sinne, men Uzimaki Naruto. Du har, ingen ingen ingen ingen ingen ingen chans.

Postat av: Emma

WOW. Hela 1 kg mer! ..gick du runt länge med den tunga stenen i fickan? ;)

haha fan va rolig du är porre :D underbart inlägg =)

2008-05-03 @ 12:43:41
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: David

söta ni är.. visste att de där gymkortet skulle göra susen;)

2008-05-03 @ 13:31:55
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

Alex boi: Inte den tonen pysen, jag slår ihjäl dig. ;)
Emma: Hörrö... hehe, tack ;)
David: Aa :D haha, ska gå till Pulver-Remi också så kommer jag växa som ett berg med hans kemikalier... hehe...

2008-05-03 @ 18:44:33
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Jeffan

Lättviktare hela bunten..en annan ligger väll på sisådär 80 pannor!

2008-05-04 @ 15:07:38
URL: http://lifeofjeff.blogg.se
Postat av: Pacs

Jeff, skillnaden är väl att vi andra har muskler, du har din alkismage som fylls på 3 gånger i veckan... ;)

2008-05-04 @ 23:01:39
Postat av: Pontus

Jeff: Läs Pacos svar en gång till.
Pacs: hahaha :D

2008-05-05 @ 08:52:25
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback