REINCARNATION!!!!!!

Arise, Pontmeisters.blogg.se ARISE!
image732

Jag vill bara påpeka att jag nedanför inte på något vis gnäller på vänsterpacket utan skildrar några troliga situationer.

Det var två kommunister som lyckligtvis satt inlåsta bakom galler till allmän beskådan och bespottning. Plötsligt pekar den ena kommunisten på människorna och säger:
- Titta så många som är bakom galler!


Kommunistgubben till en hora:
- Vad tar du för lite sex?
- 900 kr.
Efter sexet gav gubben horan 450 kr. Horan sa:
- Det kostade 900 kr!!
- He he, nej nej, sa gubben, var och en betalar för sig.

HAHAHA!

I helvetet kokas Hitler i skit som står ända upp till hans hals, men varför har Lenin bara skit till midjan? Jo för han står på Stalins axlar.


Little P is Back on Track

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Efter de tre senaste blogginläggen kan jag nu meddela att Pontmeisters återigen seglat upp i toppen av min aktning. Men bara marginellt högre än Memyselfandstyle.

2008-02-21 @ 23:17:43
Postat av: Prins Rosenberg

Trodde minsann att du var en man som uppskattade tankekraften i folk. Till och med en tjej kan skriva kommunist + skämt på google...

Postat av: Pontus

Lindberg: *Bockar*
Alex boi: Det handlar om handling. Jag vill blott att folk omkring mig ska le. ;)

2008-02-22 @ 07:00:54
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Johannes

Pontus tillbaka i toppen, skönt att slippa allt klagande på tjejer, och prat om kläder i memyselfandstyle för ett tag nu! Speciellt eftersom jag inte fick sova på hans golv.

2008-02-22 @ 08:28:18
Postat av: Pontus

Johannes: *Nickar nöjjt* Personligen tyckte jag att inlägget före; "Stjärnpolitiker" var en pärla, haha! :D

2008-02-22 @ 08:35:08
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Arntline

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-02-02 @ 09:15:10
URL: http://arntline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback