What a coincidence...

Lindbergan satt bredvid mig och gjorde något som fick mig att peka på honom med ursinne (mja, bestämt iallafall) och kalla honom satans portvakt! (är det föresten inte sjukt roligt att kalla nån för det? Haha, it is!) Jag tycker att, om Satan har portvakter så skulle Lindbergan mycket väl kunna tjäna som mall. Han ser liksom både tysk & ond ut - vilket man lätt blandar ihop då och då, men det spelar mindre roll.

Tre minuter senare går vi och väger oss för att vi pratar om hur studentlivet tär på oss.

Vad visar vågen när Lindbergan väger sig?
66,6 kg Naturligtvis. 666. It's a sign!

Tidigare har herr Lindberg kallats: Tysken, kapitalsjäveln, Brunskjortan & "den där gubben, typ 26åringen?". Nu vet vi alla vad han är.

Jonas H Lindberg är satans portvakt.


Imorn ska jag sjunga "vaaaaaaaaar är boxen" fast byta ut "boxen" mot "treudden" och peka på Dig Jonas. Jag förväntar mig svar också. Jag tror att det hela kan bli episkt.


Planeten Venus roterar baklänges jämfört med alla de övriga planeterna i vårt solsystem. Undantaget är planeten Uranus som roterar på högkant.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Jag skulle passa ypperligt som filmskurk! Nu väntar jag bara på att någon filmproducent hör av sig :P

2008-12-31 @ 11:55:42
Postat av: Pontus

Ha, om 7 år köper vi Legendary Pictures & vipps, du är nya clownen i Batman :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback