Nuru!

Blev just väckt av farshan. Ska plocka ved. Happy happy. Sen ere bortamatch idag! Kanonvinst, boslibo! O sen ere utgång... om nu den där anaboladvärgen till vakt (som föresten ser ut som en fisk) inte står där o sabbar... Då blire hämndaktioner...nåra ägg & en flyktbil gör susen.

Plan B blir ju då godis o nåra avsnitt Heroes. Appro på det!!!!! Jag hade nog nästan min bästa dröm i mitt liv, jag flög! :D Skitkul. *Zoooom zoooooooom, vaaaa ba-ra-da-da-da-viuuuuummmm*

Nu vet ju jag att jag o Alex boi tjatat ut det här en smula, jag måste bara visa på två sånna hära SMS exempel som är exemplariska för just kvinnor - som ingen snubbe skulle skrivit alltså.

1.
Therése: Bajs kommer nog inte kunna fika imorgon, ska jobba i stockholm.. :/ Pussis
Jag dårå: Happ, kej. (helt neutralt bara konfirmerar oavnstående liksom)
Therése: Alltså vad är det där för drygt svar
Jag: haha, vad ska jag göra, filma mig själv när jag dansar o ler? vad vill du ha för svar? (försöker klara mig ut ur situationen med en smula humor)
Therése: A men inte typ två ord och en punkt utan en smiley.

O sen måste man koppla på charmen för att smita iväg.

2.
Fröken Odell: Vettu vart jag är!? På olearys! Slå den! Vart är du?
Jag dårå: haha, med vem? jag är hemma :)
Fröken Odell: Med matilda olsson och massa andra, du borde vara här. Varför är du inte de
Jag: ..du bjöd inte med mig dumsnut :(. Jag ser på film pusshuve! Adjö. (Först den enkla förklaringen och sen ett sött avsked, finare kan det ju inte bli!)
Fröken Odell: Meh vi va hos Matildas kompis Bajs. Puss

Och sen måste man lösa det hela med en smula charm...

Det är hårt att vara man alltså. ^^ Jag vill ju bara vara snäll... och rak på sak... :( hihi.
Dagens fråga till Dig från Mig: Om Du färdas lika snabbt som ljuset och håller en spegel framför dig, vad ser du i spegeln!?

Kommentarer
Postat av: Rosen

Pontus! Jag trodde det där var ett avslutat kapitel! Alltså inte tjejerna, de kommer för evigt vara ett mysterium utan dess like. Men spegeln!

Postat av: Pontus

Nej! jag kom på att jag inte håller med dig! Ljuset bakom spegeln kan ju inte göra en U-sväng! Gotcha!

2007-09-15 @ 12:19:19
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: cecilia

Som Jim sjöng: Women seem wicked when you're unwanted

2007-09-15 @ 13:06:19
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Therése

hahah :P MEENNN... alla kan ju hålla med om att det var ett jäkligt drygt svar det där av dig!

2007-09-15 @ 18:07:22
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Anonym

Cecilia: han hade helt klart en poäng ;)
Therése: Hihi, nääää. ;) haha (K)

2007-09-15 @ 20:36:18
Postat av: Pontus

Nu är det illa. När man själv börjar med anonyma kommentarer ^^ :D

2007-09-15 @ 20:38:11
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: elin

hahaha jaa men jag va inne på mitt 5.e glas vin okej?! haha :) mitt internet är CP.

2007-09-16 @ 18:34:21
URL: http://elinodells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback