Svävar på roooosa moln <3

Jag sitter här o fnittrar för mig själv... Manchester united torskade mot bolton med 1-0.
Arsenal makulerade Wigan med 2-0, men det satt hårt inne, adrenalinet pumpar och nervositeten gör mig till en parkinson patient.  Fy fan vad jag sitter o svär har jag märkt..

"MEN ERA JÄVLA PALSTERNACKOR, SKJUT DÅ VAFAN, ERU BOLLRÄDD ELLER?!"
"Men wtf? Hur mår du domarn, ery bakis eller?"
"MUWAAAAHAHAH!!! Du skulle inte ens träffa en ladugårdsvägg om den så föll över dig - vad får dig att försöka?"

Klockan är 18:03, o jag har lugnat ner mig med ett glas vin. Snart kommer det gäster, och sen blir det utgång. Här skall firas!

image538
William Gallas 1-0


Kommentarer
Postat av: Alexfuckingsander

Det ska väl krävas en Chelseaspelare för att göra mål.

Postat av: Pontus

Han flydde knappt med livet i behåll! Vart ligger Chelsea? Nedflyttning?

2007-11-25 @ 11:58:39
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: J

Chelsea är äckliga, punkt slut

2007-11-25 @ 14:26:46
Postat av: Pontus

Åh, ja bsäte partygeneral. Men jag tycker du underdriver, ganska så grovt...

2007-11-25 @ 17:51:47
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

Jaja Liverpool var det klart bästa laget denna helg, bara att erkänna

2007-11-25 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback