MSN-terrorister!

JAG VILL MÖRDA ER SOM SKRIVER "själv?" SOM "sj?". HOPPAS NI RAMLAR NER FRÅN ETT TAK, BRYTER MÅNGA BEN OCH FÅR DROPP PÅ SJUKHUSET INNEHÅLLANDE CYANVÄTE!!!!!!

Andra fraser värda att döda för är "speciellt" ... vad är det för marmeladfejs som förkortar det till "spec"?!?! Det får en att läsa [späck]. Var vänlig injiecera lava i höften...

Eller vad sägs om "tkr" det kan ju både betyda "tackar" & "tycker" men dom som skriver det där är uppenbarligen analfabeter... - är du i den zonen  bör du sluta upp med det - OMEDELBART - annars skulle jag skratta om Du drabbades av kronisk sorg! hihihihihihi...

Eller några av dom största syndarna, dom som skriver "ja" när dom menar "jag". shit... Lyssna nu riktigt noga din sjuka och störda pajsare. Du vet vad, eller hur? Du uppvisar samma beteende som en störd lobotomerad apa! Det besvär du orsakar mig är typiskt för att ha orsakats av ett mentalt rubbat svin. Därför tycker jag att du förtjänar att hånas & retas länge efter att ha fått alla sjukdomar som finns! Emellertid hoppas jag att du innan dess fått cancer du vet var.

Kort & gott: Jag och många med mig skulle skratta om du bröt massa ryggkotor alternativt; drack senapsgas.

Puh. Den här bloggen är en väldigt bra ventil för känslor. Jag tackar för mig och hoppas att om Du känner träffad av det här verkligen tar åt dig och sen ändrar ditt vidriga beteende.

Puss! (L)

Kommentarer
Postat av: Alexfuckingsander

Nu tkr ja faktiskt att d e orättvis! D skriver juh så sj iblnd! hihihi Angry angry ape!

Postat av: miss sunshine

Du är ju för fan pshykisk störd!

2007-11-13 @ 22:22:02
Postat av: Pontus

Alex boi: ...Ge mig nåt vasst...
Miss Sunshine: oj, var "var vänlig att injiecira lava i höften" att gå för långt...?

2007-11-13 @ 22:35:36
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Åsa

Anger management problem?

2007-11-13 @ 23:12:43
URL: http://readmelove.blogg.se
Postat av: Pontus

Haha, hary en bulle över eller? ;D

2007-11-13 @ 23:23:06
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: masjävel

sj - ett gammalt tågbolag. spec - specifikation. tkr - tusen kronor.

Snacka om att jag inte skulle hänga med i en vanlig MSN-konversation. Fan också, jag inser att jag inte bara är korkad, jag börjar bli gammal också.

2007-11-14 @ 07:36:05
URL: http://www.metrobloggen.se/gyrot
Postat av: Pontus

Masjävel: Du är inte alls korkad! Det behövs fler som Du som för evolutionen på rätt spår igen. Ordning på dig!

2007-11-14 @ 07:38:21
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: MFE

De är ännu värre med folk som inte kan skriva läsbart på sin egen blogg.
"Det är såhärva" vad betyder såhärva? Sår du härvor?
"avsmakningsstiftelse" "sol=ra, vatten och en gren"
QE?????????

2007-11-14 @ 10:53:54
Postat av: Pontus

MFE: haha - du är ju bara ett mongo. såhär va - det saknas ett mellanslag bara.
En människa med någorlunda bildning
refererar till sol när det gäller "Ra"...
Vad menar du med "QE?"
Quadratic equation
Quantum economics
Quantum efficiency
Qualifying examination
Quality engineering
Query expansion
Quartz Extreme
Queen Elisabeth
?
Eller kan det måhända vara så att du menade "QUE?"
Kila iväg & lös några korsord, Seså. ;)

2007-11-14 @ 11:20:30
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: du är ful

Ni kan vara stans fulaste "gäng". Och du är absolut den fulaste av dom alla.
Du har fult krulligt kort hår och otroligt fula drag i ansiktet. Man kan vara halv ful men se bra ut ibland om man har fina kläder på sig. I ditt fall är det kört. Vad du än gör så kommer du alltid att förbli ful.. För you still going ugly!. SÅ ful. Att du nångång kommer att ha sexuellt umgänge med en tjej finns inte

2007-11-14 @ 13:56:38
Postat av: MFE

Varför skulle jag mena ämnen som du inte har
susning om krullo? :-))

Quadratic equation
Quantum economics
Quantum efficiency
Qualifying examination
Quality engineering

2007-11-14 @ 16:10:15
Postat av: Pontus

Du är ful: Ojojoj, här har vi en stackars vilsen, osäker individ med 0 känsla för skönhet ;D Du verkar behöva lite värme o kärlek... Du kanske skulle ta och upptäcka religionens värld?
Åh, btw bespara mig dina "förolämpningar", dom rinner av mig likt kondens på en coca-cola flaska. :D

MFE: Heh, du underskattar mig sötboll ;)

2007-11-14 @ 16:36:35
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

Att en ekonomiassistent på kommunen är så smart ;) eller har du lärt dig det på ICA?

2007-11-14 @ 17:36:28
Postat av: Pontus

Jag har ju umgåtts med dig i 3 år ;)

2007-11-14 @ 17:52:45
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Språkpolisen

För att inte tala om dom som skriver "dd?" som "du då?"...

2007-11-14 @ 18:42:54
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Herr. Svenska Akademien

Pontus, Jag har med bedrövelse ledsagat ditt författeri och vad mig anbelangar så tycks din så kallade blogg här på Tellus vara synnerligen opåkallad.
Du förekommer någon sorts despot såväl som en primadonna och det chockerar mig.
Din tid på STAR tycks icke ha disponerats gott så din inställning kontra andra Homo sapiens därutav verkar vara abnorm. Civilkurage är av allt att döma intet du har inmundigat den senaste dekaden.

Jag håller för sant och hyser hopp om att din hållning jämte andra skaplynnen infinner sig i perpendikel ranson inom sinom epok.

Dem benämner mig vid benämningen Facit.

2007-11-14 @ 18:57:53
URL: http://www.svenskaakademien
Postat av: Lindberg

Som den spåkfascist jag är, och den språkexpert jag själv anser mig vara, gör det mig ont i själen att läsa den kommentar som signaturen "Herr.Svenska Akademien" bemödat sig med att tillföra debatten. Den lyckas på ett synnerligen tydligt sätt åskådliggöra den skillnad i språkbruk mellan de som på ett obehindrat sätt befattar sig med ett mer kultiverat - och om så vill avancerat - språkbruk och de som i, oftast desperata försök, vill uppfattas kunna bemästra denna konst. Resultatet, precis som ovan nämnda signaturs dito blir oftast krystad.
Den detalj som förråder dessa amatörers försök till kultiverat språkbruk är hur dessa placerar irrelevanta synonymer som av gemene man anses som avancerade i sammanhang där de inte kan betraktas som annat än malplacerade. Ett exempel på detta är hur "Herr.Svenska Akademien" använder "Tellus"; den i vetenskapliga och fackmannamässiga sammanhang förekommande benämningen av planeten jorden. För den i det kultiverade språkbruket invigde förefaller refererandet till bloggens existens på Tellus synnerligen språkmässigt irrelevant, emedan det faktum att Pontus blogg existerar per automatik implicerar att den existerar på jorden. Varför denna irrelevanta fakta skulle behöva poängteras och därtill nödvändigheten att bruka vetenskaplig fackterminologi är bortom mitt förstånd. Samma princip gäller gör "Herr.Svenska Akademiens" bruk av
"Homo sapiens"
Vidare förekommer flertalet felanvändningar av ord som snarast kan liknas vid misshandel av det svenska språket. Ett utav de tydligaste exemplen på detta i "Herr.Svenska Akademiens" kommentar är användandet av av ordet "förekomma" i en mening där det uppenbarligen är fel. Om något "förekommer" så "exsisterar" det. Med detta klargörande åskådliggörs det omöjliga i meningen: "Du förekommer någon sorts despot såväl som en primadonna och det chockerar mig"
Faktum är att inte en enda mening i kommentaren i fråga är fullständigt språkligt korrekt vad beträffar lämplig använding av synonymer.

Högaktningsfullt
Eder språkfascist,
J H Lindberg

2007-11-14 @ 19:46:36
Postat av: asså

Lindeberg, Detta visar måhända din otroliga språkliga nivå, dock vittnar den om en förvriden syn på humor där du inte förstår ironi. Vilket är ohyggligt beklagligt. Du lär ju inte ens skratta åt Johan Glans. TIG NU TJÄNARE!

2007-11-14 @ 19:50:55
Postat av: Lindberg

Et tu, "asså"?

Du verkar ha missat den humoristiska undertonen i min kommentar också ;)

För att tydliggöra sakernas ting så kan jag meddela herrskapen att också min kommentar skrevs med glimten i ögat. Inte ens jag tar mig själv på så stort allvar :P

Och visst skrattar jag åt Johan Glans! Kvarteret skatan är en utav de bästa komediproduktionerna någonsin.

2007-11-14 @ 20:03:12
Postat av: Pontus

Herr. Svenska akademin: Varit inne i word och spanat synonymer? ;) Jag skulle just skriva det som Lindberg skrev, men han hann före ;)

Lindberg: Vackert ^^

2007-11-14 @ 20:46:55
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anonym

Lindberg kan vara jordens största tönt

2007-11-15 @ 19:04:14
Postat av: Aftonbladet

TÖNTCHOCK
Under onsdagens internetkravaller så syntes en riktig supertönt framför sin skärm. Han kallar sig Lindberg och har världens äckligaste kotlett till frisyr. Hans snea tänder är inget han själv tänker på, men oj vad alla skrattar bakom ryggen på honom. Så för att hjälpa Lindberg framåt här i världen så uppmanas ALLA som har en rakapparat att ta med sig den om Lindberg skulle synas till, för den där mössan kan bara bli bättre. När ni ändå håller på, slå ut tänderna på stackarn så han får nya.

2007-11-15 @ 21:44:39
URL: http://www.aftonbladet.se
Postat av: Lindberg

Haha!

2007-11-15 @ 22:33:29
Postat av: Anonym

håller med

2007-11-15 @ 23:08:05
Postat av: Pontus

Haha, jag förstår inte allt detta hat. Nån kär anonym där ute som skulle kunna lägga fram nåt Vettigt argument om varför den är så olycklig? :)

2007-11-16 @ 00:27:15
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anonym

Injicera antar jag att du menar?

2007-11-16 @ 12:36:40
Postat av: Pontus

Svar: Ja, ditt Mongho - & ja - du kan få anta att jag menade "Mongo" (Inte heller särskilt svårt att lista ut - tillåt mig fråga dig: Är du kärnfysiker månne?)

2007-11-16 @ 13:16:04
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Wennlund

Jag avundas alla modiga jävlar som vågar skriva sånna elaka saker om andra och sen vara anonyma. Fan jag önskar att jag kunde göra så, jag har ju viljan och allt men det räcker inte, jag antar att jag är en svag och feg människa.
Jag kan bara önska att jag en dag kommer växa upp och bli som er, ni är mina enda idoler. Jag hoppas att ni förstår hur mycket ni betyder för människor som mig i samhället!

Anonyma Fittfejs, om jag var lika efterbliven som er så skulle jag dunka huvudet i en betongvägg tills jag kände mig som en ny människa.

Tjena, tjenare!

2007-11-16 @ 15:24:52
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Joni..

Haha vilket jävla krig det vart här då!
Nu försvarar jag inte någon men det är synd att alla ska vara anonyma :/

Se och lär..
Pontus är en mupp ;) // Inte Anonym :))

2007-11-17 @ 04:28:53
Postat av: Pontus

Wennlund: Haha, back on track! ;)
Joni: Joni gosse, du är inte i rätt position att uttala dig sådär ;) haha

2007-11-17 @ 09:50:51
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Boysmexico

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2008-01-03 @ 23:40:21
URL: http://boysmexico.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback