MedMÄNiskor, vad är din ursäkt?

Det är inte det att jag inte bryr mig om hur tjejer klär sig, utan jag blickar inåt och rannsakar oss män.

Misär, elände, obestånd - orden räcker inte till.

För en vanlig snubbe är det helt alright att traska ut i omaka strumpor, häng på jeansen, synliga långkallsonger, svettigt linne och en fet fjällrävenjacka (michelin-gubbe-look-a-like).

Det är rentutav respektlöst mot sina medmänniskor! Detta beteende behöver få sig en diagnos och definitivt hamna under kategori: förargelseväckande beteende.

Detta beteende är lika primitivt som svamp! (Och eftersom jag fann sjukdomen så hör det till att jag döper den med en del av mig) Därför passar mitt eminenta mellannamn utmärkt som definition av dessa vandrande vad-det-nu-är-varelserna.

Går du omkring med häng på jeansen, svettigt linne, gigantisk fjällrävenjacka, går konstigt (gärna med fötterna skrapandes i marken) bär omaka strumpor, alternativt stoppar ner jeansen i dom? Ja, då har du med stor sannolikhet drabbats av: Carl Johans syndrom

Botemedel ej uppfunnet so far.
Förslag på botemedel, någon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan man klaga på andra när man själv klär sig som en påse bajs?

2007-11-27 @ 19:54:03
Postat av: Prins Rosenberg

Pontus.
Du vet mycket väl vart man hittar botemedlet: memyselfandstyle.blogg.se d;-D

Postat av: charlie

haha, jag kanske faller under den där kategorin här nere i lund.. brukar nämligen oftast traska omkring i min boomerang jacka, en munktröja, ett par pyjamas byxor och ett linne.. ;D i typ sömngångstillstånd... får la be om ursäkt!

2007-11-27 @ 22:11:19
Postat av: Pontus

Anonym: Det är därför Du inte har någon rätt att klaga, herr bajspåse.
Alex boi: haha, ta tag i calle då ;)
Calle: Skäms skäms skäms! Men så länge du har sjukdomsinsikt och regelbundet besöker Alex boi's blogg så går det väl bra ;) hihi... puss

2007-11-27 @ 23:00:05
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: ida

Svar: Så du menar att jag ska sälja mina organ? Haha

2007-11-27 @ 23:55:13
URL: http://sucre.blogg.se
Postat av: Anonym

Sjunk nu inte ner till memyselfandstyles nivå o börja snacka mode, du skriver alldeles för roligt för att behöva sitta och klaga på folk...

2007-11-28 @ 00:30:47
Postat av: Alexfuckingsander

Anonym: Det här roliga du pratar om... Menar du att det är medan han berömmer folk? För jag tycker jag och min kära vapenbroder har ungefär samma mentalitet. Bara att vi anfaller från olika flanker.

2007-11-28 @ 00:35:21
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Prins Rosenberg

Hur gick det för Arsenal btw? dem spelade väl idag? ;)

2007-11-28 @ 00:51:41
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pontus

Ida: yes box!
Anonym: Nej du, mode är inte min grej, jag bara upplyser allmänheten hur vissa saker ser ut ;)
Alex: Hållkäften!

2007-11-28 @ 08:00:21
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: David

aamen de roliga är ju att folk förstår inte hur fuul den där feta fjällrävenjackan är.. skackare! bra blogg pottan

2007-11-28 @ 08:16:53
URL: http://Davemeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback