Måste ventilera känslor...

JÄVLA FÖRBANNADE RESPEKTLÖSA IDIOTER!!!!

Här sitter jag, sköter mitt arbete perfekt. Men för att vissa lobotomerade fiskfejs inte sköter sin deadline TROTS PÅMINNELSER INKLUSIVE SMILEYS, så får jag inte bara städa undan deras vidriga skräpfakturor, JAG måste göra om skiten och skicka till dom här pannbenen en gång till!!!

Vart i helvete är rättvisan?!

Igår satt jag tyst vid datorn och efter ett tag började ådran i pannan att bulta hårdare & hårdare. Nä, jag dampade loss, skrev ut alla fakturor från förvaltning 23, 24, 25 & 2701 och spatserade iväg till Stadsbyggnadskontoret i hård motvind! Lockarna virvlade, halsduken fladdrade, jag marscherade bestämt med ett småleende på läpparna o när jag kom dit gick jag raka vägen till receptionen och immiterade hockeypojke. Dom förstod genast att jag behövde hjälp.

Nu sitter jag härva, med 94 stycken jävla idiotfakturor från utbildningskontoret... Det kan jag väl ta... för jag är så jävla najs. MEN förut så delade jag personligen ut alla papper till dom ansvariga på 42:an , kommunstyrelsekontoret och berättade att dom är försenade med 6 dagar och att det måste in idag.

Har jag fått dom nu... HAR JAG FÅTT DOM NU!? NEEEEEJ!!!

HAR DOM GÅTT HEM!? ...JAAA!!!

KOMMER JAG FÅ MAKULERA DOM FÖR ATT SEN SKICKA IVÄG DOM IGEN? Yes box!

Vassa föremål i närheten... någon?

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Welcome to the world of offentlig sektor...

2007-11-06 @ 19:09:21
Postat av: Therése

hahaha jag hatar när man får göra andras uppgifter jävla latmaskar. stå på dig guldlock, måste catcha up nångång snart :D lavvjoo

Postat av: Pontus

Lindberg: Tackar, tackar, man tackar :) Jag längtar till privata sektorn...
Kinderägget: jaa... det är så orättvist! Javisst mitt kära ägg... vi ska baka negerbollar ju ;) hahaha

2007-11-06 @ 22:36:10
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Therése

rasist

2007-11-06 @ 23:45:13
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: MFE

Kära Pontus, välkommen till vuxenvärlden! Du måste ta det som en man.... men tyvärr kommer det bara att bli värre under några år (ett antalt långa)... att försöka förstå alla försöksutsläppta och andra kufars handlingar. Sedan kommer du plötsligt att inse att du befinner dig på deras sida... Det kallas erfarenhet, överlevnadstaktik etc.
Heja Liverpool 8-0!!!...............

2007-11-06 @ 23:57:20
Postat av: Pontus

Therése: Haha, du kan vara terrorist! Det heter negerbollar i min kokobok. Hade det funnits nåt som hette vitskinnslavbollar är jag övertygad om att de smakat bra också
;)
MFE: Haha, bara det genererar pengar ;) haha... Att spöa Besiktas är ju ingen merit, ni spelar juoavgjort med blackburn liksom. Liverpool är pasé

2007-11-07 @ 07:42:02
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: MFE

Vem bryr sig, fotboll är bara för töntar i alla fall....

2007-11-07 @ 09:57:22
Postat av: Pontus

Ah, vilket lag spelar du i? ;)

2007-11-07 @ 12:55:26
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback