Challange accepted!^2

Jag blev ombedd av Josephine förut att skriva lite positiva saker om kvinnor, hon antydde att det varit mycket tvärtom här förut ;D
Såe jag satt igår med rubriken "Kvinnornas Revansch!" Men jag satt som nollställd och i eufori efter Arsenals 3-1 seger. Jag beslutade att sova på saken!

Nu är jag färsk i skallen, och ska göra en kortis lista vad som är underbart med kvinnor! ;)

*Kvinnor är generellt mer hjälpsamma än män.
*Kvinnor Är mer omtänksamma än män.
*Många kvinnor är mycket uppskattat ögongodis.
*Kvinnor är mer ödmjuka än män.
*Kort & Gott, det vore inte värt o leva i en värld utan kvinnor. :)
& sist & minst:
*Kvinnor sliter lika hårt som män på jobbet men tar mindre betalt :D

he he he...

Ann-Marie har föresten utmanat mig & Alex boi i Tekken 3. "Priset" håller jag hemligt än så länge...

...Men stumpan vet inte vad hon ger sig in på ;)

Challange accepted...

Kommentarer
Postat av: Anime

Ser ut som att du insett dig förlorad redan :) Bra där Pontus!

2007-11-13 @ 18:40:05
Postat av: Pontus

Haha... Eder kapitulation är oundviklig kära mö. Förbered dina ursäkter du. jag anar dom redan... "amen asså, jag glöme föna håret imorse!" ... "vafan, det är fel på min kontroll!?" ... "DU FUSKADE!" ... "...Eftersom du är längre än mig... så har du längre armar och då kan du hålla kontrollen längre ner, där är det kallare vilket gör att din gubbe rörde sig snabbare än min! FUSK!"
Well, du kan ju utesluta dom?

Postat av: Anonym

Challenge? Ragnhild..

2007-11-15 @ 22:19:28
Postat av: Anonym

Challenge antar jag att du menar stavningskungen?

2007-11-15 @ 22:20:57
Postat av: Pontus

Ah, jag var så blind av kärlek av allt gott jag skulle skriva om kvinnor att jag missade e:et.

Jag lovar bättring, vem skall jag tacka för denna tjänst?

2007-11-16 @ 00:11:30
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback