Min rektor är rikare än din

amagad!?

Ullbrand, Karin Gunilla -Förmögenhet 3925253 nästan FYRA miljoner!

...hon borde köpa sig ett nytt mellannamn, fett fult.

JAJA, hur konstigt det än låter så ska jag käka middag om 30 min, klockan 4, sen har jag certain saker o styra upp hos jonas, sen ska jag hämta Elias o klockan 7 har vi match, den slutar 9 och efter det så lär jag vara fit for fight klockan kvart i 10. därefter blir det powerkrök tills kvart i 11 - utgång = TK, jag känner att det kommer att spåra ur totalt asså... o sen efterfest hos Jesper ;) haha (då blir det singstar halv tre i natt alltså...whohoo!)

Äh, jag ba schteker.

Kommentarer
Postat av: David

4mille drar ju farsan in på ett år om han vill


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback