Va va vooom!

Det är så det låter när Arsenal spelar, va va vooom, det liksom flyter alldeles magiskt, till skillnad från man usa eller chelski...
ikväll är det match, arsenal-psv einhoven, åttondelsfinal i champinjonligan, så O'learys kan räkna med mig!
det avgör de närmaste veckornas humör, åker arsenal ur så blir det svarta kläder i några månader frammåt... brrr, hemska tanke.
annars ska jag klä mig i glada färger o se ut som ett påskägg ^^

jaja, provet idag ba schteke, det flöt på elegant, kommer definitivt få träningverk i pek- och långfingret så mycket som skrevs ner om mina synpunkter på protektionism och liberal marknadsekomi, ja Milton Fridman och det andra älghuvudet, han va hette snubben? Keynes ja, dom kan slänga sig i väggen, här kommer Sjögren!

Men nu ere såhärva att jag ska ha version 1 & 2 samt en liten söt respons på nåt pjästjofräs (RIM) till tåmårråw va, och jag ska snart börja med att läsa instruktionerna till version 1, men det blir nog ba pra pra.

jag säger det, kvinnor, fotboll och vin, min lycka och ruin. helt klart, fast just kvinnor hade en tendens att vara ganska mycket ruin idag.
som den här söta flickan som hade något på hjärtat:

"ASSÅ PONTUS, HARU SNOTT MIN CHOKLAD!?"
gör man ett sånt påhopp förtjänar man ett nypa dryghet helt klart...
"hmmmmmm, låt mig tänka, vad var det för färg på den?"
"ASSÅ SÄG NU, VAR DET DU SOM TOG DEN!?"
"...låt oss säga att det var jag, vad gör du då?"
"DU FÅR SPÖ OCH SEN FÅR DU KÖPA EN NY!"
"ah, vet du vad?"
"VAAAAAAAD!?"
"Det var inte jag, herrå"
"AAAAAARRRRGGGGGHHHHHH"

eller den dära sanslösa varelsen Miriam, som är påväg att hugga ihjäl mig med en penna, det är klart jag försvarar mig med att säga:
"fortsätter du så säger jag vad som händer i nästa prison break"(som hon inte sett...he he he)
"nnääääeaj, det får du inte"

så sa hon nåt dumt... kommer inte ihåg vad, men det misshagade mig, det är klart att man gör sina hot till verklighet, annars har de ju inga framtida effekter..
*spoiler*
"HAYWAIRE TAR SJÄLVMORD"
ojoj, då blev det ett jävla liv...

även om det är sant att män gör runt 90% rån och stölder, 95% av alla våldtäkter, 90% av all misshandel och så vidare, kan jag inte låta bli att se vissa likheter mellan vissa kvinnor och  fiskmåsar... (förutom rent bildligt alltså...hehe)
nej, de skriker och skränar, bråkar med allt och alla och är allmänt irreterande... argh.

nej, det behövs ju en guide, därför har jag knåpat ihop den här vackra:


Pontmeisters guide för killar
Alla som fallit offer för hormonerna vet att det finns dagar under månaden då allt en man behöver göra är att öppna munnen så har han att sitt liv på spel. Det här är en behändig guide som borde vara lika vanlig som körkortet i plånboken hos varje make, pojkvän, sambo eller snubbe som träffar chicks här o där.

FARLIGT: Vad blir det för mat idag?
SÄKRARE: Kan jag hjälpa dig med middagen?
SÄKRAST: Vilken restaurang vill du äta middag på?

FARLIGT: Ska du ha det där på dig?
SÄKRARE: Åh, vad du ser bra ut i brunt.
SÄKRAST: Wow! Vad snygg du är!

FARLIGT: Varför är du så irriterad?
SÄKRARE: Kan det vara så att vi överreagerar?
SÄKRAST: Här får du 500 kr.

FARLIGT: Borde du verkligen äta det där?
SÄKRARE: Vet du, vi har massor av äpplen.
SÄKRAST: Vill du ha ett glas vin till det där?

FARLIGT: Vad har du gjort hela dagen?
SÄKRARE: Jag hoppas att du inte har stressat ihjäl dig idag.
SÄKRAST: Jag har alltid älskat när du har den där morgonrocken!
Schtek.

Kommentarer
Postat av: Micce

Låt det låta va va voom, om få se nu är det England Arsenal kommer ifrån lr va d kanske Frankrike minns inte riktigt, huvudsaken är i slutändan att fansen jublar och på den punkten är det väl lite upp å ner för Arsené-al. Heja PSV!;)

2007-03-07 @ 19:05:26
Postat av: cecilia

Här har du en rolig historia; Vad är det för skillnad på en lyktstolpe och (lägg in valfritt namn)? (lägg in valfritt namn)s lampa tänds inte!!

Postat av: Lindberg

PSV kommer att vinna...

2007-03-07 @ 21:17:05
Postat av: Pontus

argh. jag går o lägger mig nu, ska hoppas på o hamna i koma så att denna orättvisa grymma värld försvinner... ett litet tag iaf. sen ska jag börja premunera på kalle anka igen, det var tider det, då var man korkad o lycklig, nu är men ännu dummare och olycklig, det finns ingen balans asså. Men seriöst? varför låter dom en nersolkad öststatare döma en match på elit nivå? de är ju en bunt jävla kommunister som tycker att alla ska ha det lika, och så dömer han ut lika många frisparkar till båda lagen, även fast PSV inte förtjänade det. EN JÄVLA DUBBELMORAL, låter PSV gå vidare va, må tusen loppor bita han i armhålan. god natt.

2007-03-07 @ 23:43:57
URL: http://pontmeisters.blogg.se
Postat av: ivaavp

Hi My Name Is ivayno.

2007-05-13 @ 11:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback