Eru schön eller?

Yoe hoe, sitter här och tar en "rast" från mitt plugg. Just nu sitter jag o läser om Italiens inflationsutveckling i %. vid sidan av det lyssnar jag på lite musik o drömmer hur jag kommer att ha det om ca 30 timmar.

Då sitter jag i solen på Plaza Catalunya i Barcelona och surplar café latte o ba myser, långt bort från lars molin, och kommunisterna på FC. något att se fram emot alltså.

Idag parkerade jag på stan vid Mcdonalds, ser att man måste betala parkering... 10 SPÄNN FÖR 30 MINUTER, är det någon slags jävla champagnebar man ska till kanske?  hinner knappt tänka tanken innan en mycket stilig parkeringsvakt inställer sig. nu råkar det vara en snubbe jag känner; Robert Engvall, o han ba: "Duue, det e bara jag som går här idag såe du behöver ju inte betala direkt... hehe" o jag får en glädje i kroppen likt en jude fick när Hitler tog självmord.

Få saker är så kul som att driva med dvärgar och kommunister...



dom där nedrans kommunisterna med adam sam salabim i spetsen har ju gått på tok för långt, han har börjat kalla mig för nazist på FC (under våra diskussioner gällande kommunism vs kapitalism - som har spårat ur). Dom verkar ha svårt att inse att det inte är jag som har ett attitydproblem utan dom som har uppfattningsproblem... ^^

vad är jag, ett flugpapper för idioter?

Det var ganska kul idag, jag pratade med en av de där kommunisterna live, resonerade rationellt tills han började bli fjanting och till slut utbrista:
"du tror att du är något för att du är kapitalist"
och nej, jag är inte en sån där fullblodad-lindbergar kapitalist, men mer åt det hållet än det felaktiga hållet ;)
"Försöker jag att bevisa att jag är något? hur skulle du då veta det i sånt fall?"

haha, då blev han paff och stack... muttrade "dryga kapitalist fån" haha

Adam däremot, (den tjuv han är) hävdar bland annat att existensen inte existerar och att min tv är hans tv. (Håller dom nånsin käften på hans planet?)
KÖP EN EGEN TV, din gamla svettiga uppstyltade jävla kommunistbonde!
argh.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla slyna! Häll i dig en mojito för min skull... själv ska jag spendera helgen till att hugga ved eller någon annan kul svensk syssla... Love

2007-03-15 @ 21:55:54
Postat av: Alexfuckingsander

Fan, det där ovanför är jag ;) blev du besviken nu när det bara var ett inlägg. Ursäkta isf, vet hur det känns. Puss

Postat av: Pontus

haha, ja, hjärtförkrossad. att få kommentarer nu för tiden är lika hårt som att hitta olja i norrland. ordning på alexander.

2007-03-15 @ 22:00:23
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: K

Okej då, men flodhästarna då????

2007-03-19 @ 22:59:20
URL: http://specialk.blogg.se
Postat av: Malin

Fast mongolida är rätt kul att driva med dom med! España! fyfan, jag vill med!

2007-03-22 @ 23:00:30
Postat av: Malin

Fast mongolida är rätt kul att driva med dom med! España! fyfan, jag vill med!

2007-03-22 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback