Du har valt fel motståndare...

Hej David. Av alla människor du väljer att vara dryg mot så väljer du lilla mig. Tack.
Nu har jag nämligen en vacker anledning till att ge tillbaka.

Ni andra kan ju veta vad det handlar om. David skrev det här i sin blogg:
dagens blogg ska ägnas åt
personangrepp.. hehe;)
Pontus, din liberala jävla krull snobb! Du säger att du lyssnar
på reggae.. men egentligen så lyssnar du på allt du tycker andra tycker e tufft..
meeeeeeeees!  Och nej, ditt krull e inte ?stiligt?
bah för erika säger de? RAAAAKA DIG! De spelar ingen roll va du tycker, för du har fel, man ska va rakad.

Nåväl. Eftersom jag har ton av marknadsföring så ger jag dig light-varianten, till o börja med, varsågod:

David, din långväxta missbildade kommunistdvärg. Jag har inte den bonde-touch & svett i öronen som gör att mötley crüe låter bra i mina öron, kul att dom underhåller ett litet skabbigt igelstabarn med hjärna som en lobotomerad kanin som DIG. Dessutom, om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det var mörkt. Jag förstår att du är avunsjuk på mina lockar;)
Du liknar Gudrun Schyman både i personlighet och utseende.

Btw, var dina föräldrar syskon?

Kommentarer
Postat av: david

ojojoj, de där va ju bara elakt!:P

Postat av: david

ojojoj, de där va ju bara elakt!:P

2007-03-27 @ 22:13:57
URL: http://davemeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback