Eftersmak på det goda...

Ja, känslan sitter kvar länge :' )


1. marsch!                  2. Herrå Ragnhild      3. Mormor & Jag

108455-205
Yousef, StekMartin, Alexandra, Jag, Moes panna, Therése & Åsa

 
1. Carro + playboy, Jonas med den lobotomerade blicken, Yousef, Pingvinen attackerar tårtan likt en Japansk kamikaze-pilot, WeedMartin & Kinderägget.
2. MAT!
3. Min morfar, har en utstrålning som han vore Gudfadern från filmen Gudfadern dårå ;)
4. Erika, Lotta & Matheus

Ah, :) kul kul, snart är det match! Mitt Bronxeng VS khaldeiska Ishatar. Må dom äta nötter med sorg i blicken ikväll! Raawr!

herrå, Puss.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härlig kväll. tack pontus

2007-06-10 @ 18:01:18
Postat av: alexandra

fina bilder, grattis till studenten pontus :)

Postat av: Pontus

Lotta: Tack själv :) Ja, fy farao, vi röjjde tk efteråt ;D
Alexandra: Tack tack :D

2007-06-11 @ 00:07:15
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: madds

det är ju för allas bästa att man bara tar studenten en gång! Du får liksom en chans att supa bort allt du lärt dig på 3 år, vilket inte bör vara allt för mycket :O ! PUSS

2007-06-11 @ 00:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback