Ah, life's good :)

Vart ska man börja? ^^ Det kommer bli en lång blogg o jag tänkte ta det i kronologisk ordning :D

Well, drakrodden dårå, tänkte bara steka upp lite bilder eftersom jag skrev så vackert om den igår, håll till godo:


Hett, hett hett ^^ End of discussion ;)

Efter den så skulle vi hem, men då frågade drakroddssnubbarna om jag, jesper & jonsson kunde hjälpa dom med att plocka upp kanoterna...o well, varför inte vara snäll liksom? ;) Sen skjutsa jonsson hem mig o jesper... satt vid datan ett tag, stack o duscha, balen började 6, o jag satt med handuk vid msn runt 4 sådärva. O jag tänkte slinga mig och köpa skor också... Jag kanske inte planerar så bra, OKEJ, men jag är jävligt effektiv ;) så det gick naturligtvis bra, jag o min balkvinna, Emelie, kom bara 20 minuter för sent... hehe
Här är vi ^^:



Syster yster tyckte jag såg ut som Danny i mina slingor, haha... jag vet inte det jag... ^^ men jag fick massa komplimanger för frillan, o det kan ju betyda två saker. 1. Min vanliga frilla är så ful att vad som helst egentligen ser bättre ut. 2. Den var fin :)

YÄYÄ, o sen så mingla vi omkring ett tag tills fårfarmare Martina och Johanna vallade in oss i salen.  Allt var bra därinne förutom att det påminde om en masugn. Men det var vackra tal, jag tyckte om Malin Nilssons speciellt ^^ Magnus och Magnus... go fuck yourselves. "skutan blir rikare utan er" o så applåderar folk, vi hade inte ens fått i oss ett glas vin... vad är det för fel? :D



Men sen käkade vi mat och jag höll på o dampa på alla små mammor som var vid bordet... "du håller vinglaset fel, kom ihåg, vi är på bal" "din servett är skrynklig"  eller "kvinnorna ska sätta ner sitt vinglas före männen efter en skål, due, du gjorde fel igen..." W h a t e v e r.

Annars vare najs, haha, jag, Alex boiii och Wennlund stekte ju rektorn (rikaste kvinnan jag dansat med dårå ;) på dansgolvet, fan vilka moves bruden har, titta så söta vi är:



Men, kvällen närmade sig sitt slut o som sänd från ovan kom den omtalade Gonzalessnubben, Jesper. Han visade sig vara en riktigt trevlig prick ;) han körde mig, jeffan och Johannes till TK.

Shit, det var det stekigaste jag varit med om :D Johannes det lilla söthuvudet var ju tankad som en katamaran o babbla på massor "jag tar hand om det här" & "följ bara efter mig, johannes ordnar...."  HAHA :D
Sen glider vi dit med bilen och ojojoj... klockan var runt 1 och det var typ 15 meter lång kö...  :(

MEN, vi åker fram till dörren, och som komando så öppnar vi dörrarna samtidigt, och eftersom vi varit på bal så hade vi ju fortfarande på oss våra stekiga kostymer.
Vi går ut, rättar till slipsen, kollar lite avspänt på naglarna och knäpper mittknappen på kostymen. Johannes kastar en lång hånleende blick på det 15 meter långa ledet... nånting var på gång. Johannes skrider fram till vakten likt Hiwatha smyger runt lägerelden ;), höjjer på ena ögonbrynet o säger nåt, vakten öppnar för oss tre.
En tattare försökte smita med o gå bakom mig o då säger vakten till honom:
"Ha, trodde du på det själv eller?"

hihi...

TK, var ju fullt av folk, vacksta och scania hade tagit studenten o så... aja, jag hade fett kul, träffade massa kuligt folk, Felix den gamla bananaböjjaren var glad som få, o så lille lars vandra omkring o såg söt ut och det var massa gott folk ^^ O "min enda vän" var där och grodan också ;D

haha, jag visade på mina vals-skills inne på tk också, Therése fuskade, hon tog ju två steg åt sidan istället för ett. "det har vi lärt oss på vår skola" Kvinnor! Fy farao vad kul det var när hon försökte dansa med en Ragnhild blick, shiiiit jag höll på o dö av skratt :D Girl, you've alot to learn ^^

nej, igår var så sjukt jävla kul, det var länge sen jag hade så kul, o ändå har jag kul ganska ofta... :D

och så hemvägen... HAHA, Ida gasslander och Angelica gick förbi och jag gick hem med dom, haha, dom är så roliga :D vi gick o skämta o så, hihi.

Fantastisk kväll... ^^ Inte sant medmänniskor där ute? ;D I love you.

Fler bilder lär ju inkomma via MSN, i'll keep you updated ;)

(Tänkte först dra till gnestadagen... MEN Partygeneralen har blåst i hornet, och vi i S04 kan inte annat än "heed the call" och glida till hans residens i Trosa..., Ikväll är det nämligen Danmark vs Sverige i fotboll...oj oj oj... danskar där ute, knäböj eller se er hårt, hårt, hårt besegrade ikväll, vi kommer slita er i stycken, with pleasure ;)

...Jag borde tillverka en staty av Johannes o ställa på min gräsmatta...

/Schögren

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Jag kan stolt meddela att undertecknad och herrskapet i salongen drack slut på Taxinge slotts lager mousserande vin. Lite småschtekigt faktiskt.

2007-06-02 @ 11:16:29
Postat av: Roggan

tack för i går!
Är det fotboll hos jeppe i kväll eller?
Tack för att du bloggar det kan ju inte finnas en bättre start på dagen än att läsa din blogg ;)

2007-06-02 @ 11:27:18
Postat av: Pontus

Lindberg: Haha, är det sant? Ganska komiskt... ^^
Roggan: Tack själv ;) Jag gjorde en smärre uppdatering efter att ha läst FC, det blir Johannes place ;) hehe, tack det värmer ;)

Postat av: David

lilleman... va har du gjort med håååret?:'(

2007-06-02 @ 13:51:43
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

David: Låt ditt hår växa så kan du kanske (tveksamt) bli lika cool som jag ;)

2007-06-02 @ 17:03:41
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Åsa

Du glömde ju o nämna att MIN klass tog hem Best in show :D hohohooo

2007-06-02 @ 19:13:53
URL: http://readmelove.blogg.se/
Postat av: cecilia

M-M boot-EY.
Then again, maybe not.

2007-06-02 @ 20:09:40
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Therése

HAHAHAHAHAH dansade jag med en ragnhildblick herregud minns jag ej :D men valsen va näääjs ialla fall! riktigt bra.

2007-06-03 @ 20:33:47
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Pontus

Åsa: Det måste ha varit tryckfel ;) Nämen grattis ^^
Cecilia: what?
Therése: Skyll inte på alkoholen nu ;) haha

2007-06-03 @ 23:47:22
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: cecilia

Jag var för full för att sitta vid datorn.
Förlåt.

2007-06-04 @ 12:48:26
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Joni..

haha är det korvhitler jag ser klädd i vitt på balbilderna? :P haha kungen!

2007-06-04 @ 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback