Passarej handikapp-harry...

Det här börjar gå till överdrift känner jag, jag orkar inte meeeer.

Jag står o plockar upp toalettpapper och så kommer det fram en snubbe 40+, ölmage och bara hår på sidan av huvudet.
"Du där, vad kostar de här Lambi pappret?"
"hm... jag vet inte, jag kan gå o kolla..."
"aa och du, jag skulle prata med nån i butiken... för det var så att jag panta blah blah blah 4 o blah blah 5kr o blah blah"
(jag stänger alltid av hörseln omedvetet när det är något jag verkligen verkligen inte bryr mig om)
"aja, jag kollar priset o så..." jag fick för mig att snubben skulle ha tillbaka 5 kronor för 4 flaskor som han pantat.

Så jag traskar iväg till Ulle, hon kan saker, men hon fatta ingenting o skrev en check på 5 spänn till snubben... så jag går tillbaka.

"Pappret kosta 29:90 och två för 50:- , o här har du pantpappret"
"aha, amen jag ska ha 20 spänn, jag sa ju 5 st  4 kronors flaskor"
"jaha, okej"
"jo, och det blir 20 kronor, jag förstår att det blir fel där uppe *pekar mot mitt huvud* jag har också dyselexi"

Jag höll på o explodera o göra upp counterplaner:

1. Köra ner en toalettrulle i halsen på han och sen plasta honom med folie o lägga i kycklinggrillen.
2. Kontra med: "jahaja, själv kan du ju inte vara värd ens 50 öre, så pantad som du verkar vara....HAHAHAHHHAH!!!!!!!!"
3. eller göra den hära: "Du, följ med här då..." Låsa in honom i frysrummet, hälla massa ketchup, majonäs, oboypulver och ostdipp på honom, nåra timmar senare så ska vi se vem fan som har dyselexi här... he he he... sucker.

Nej, efter imorgon är jag iaf ledig tre dagar. mums :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

AAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!

Postat av: Markusviktoria

Perfect work!

2009-04-08 @ 10:32:44
URL: http://markusviktoria.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback