okay, så her here

jag har jusrt vait hos gest hos  Tamara med sotrt t, snygg kvinna btw. vi firade andrea, (wn snuggkvinna okså)  PÅ GHNENENE Födelsedag. det var najs.

jag hade trevligt, o gansak kul var det att jag o david blev ankladde för homos. jaaööö`? n¨gra är visst så dmma att dom inte dfattar att o  r knäpp i huvuudet.

HUR OM  HESLT. Bosse Bosse Bosse - Felixias pappa är dagens vardagshjälte- han skjuta hem lilla mig. och imorn ska jag jobba woho. liksom likssom.

Förmodligen fr manfrågan imorn "haru sett bildrna ?" 
wthatever jag e s¨scän att jag laddar og upp dom öndå, .  Godnatt. 10:45-16:45 atyhj.

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahaha bästa :D

Postat av: Tamara

Hahahah kul att du va här fan :D trevlig schtekare ;D får ta o göra om d nån gång pusspuss

2007-07-29 @ 17:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback