Bulgarien Uncovered (by Lindberg)

Lindbergarn smygbloggar:

Vår käre Pontus är alltså vid liv och så här kan en helt vanlig liten msn-konversation ut när Pontus varit i Sunny Beach i nästan en vecka:

Lindberg says:

har jonas varit inblandad i något slagsmål än?
Pontus, says:
naj, han har varit nara tva ganger o jag tva ganger, men vi slar ihjal varandra ganska bra
Pontus, says:
jonas e omi kaken sen jag sparka han i huvudet och sjalv undrar jag om jag inte har en spricka i nara revben efter hans kna...
Pontus, says:
fylle slagsmal pa hotellet :)
Lindberg says:
ni är ju lite smått orginella :P

Kommentarer är överflödiga.

Kommentarer
Postat av: Pontus

I brist pa en kvinnas varma kropp sa kanns det ganska bra o dela ut en smocka da o da. Det blir sa enformigt o ligga o lasa bocker. Idag (sista natten) sa hade vi vattenkrig pa hotellrummet. Det sluta med att Jonas fick reservsangen o ett blott tacke och jag lag pa handukar med ett forhallandevist torrt tacke, resten av rummet var blott, anda sa gick inte blodflackarna pa heltackningsmattan bort. Javla oststatarekvalite. Bah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback