ARMAGEDDON!!!

Hali hallo, jag har inte tid o skriva sa mycket sa jag tar det i korta punkter:

Svenskar fran hotellet har berattat att de slapade hem mig fran Las Palmas (under min minneslucka) HUX FLUX hade jag blivit vild o sagt att jag skulle kopa ett samurajsvard och ...overaska, min van Jonas somovergivet mig.
Pa hotellet ar jag bland alla svenskar kand som: Samurajen

Vidare hade jag slangt Jonas parfymflaska i vaggen och hallt ner hans sang med vatten, for att sen sla Jonas pa kaften och sen fa ett kna i revbenen. Vi mar bra.

Lordag vilade vi bara och inget speciellt hande.

Sondag, rena rama Armageddon, det var na speciellt pa Lazur somvi kopt biljetter till, Scandinavian Pool Party. Helt javla sinnessjukt. Nar vi kommer in innanfor grindarna sa star The Party Crew med varsin flaska rensprit o haller ner i strupen pa en. Synd o klaga va...hehe och sen hande nat helt omojligt.

Jag o Jonas sitter o steker med en varsin drink o sen kommer det tre afrodite-Norskor + en fetto-norsk. Det hela var perfekt: Tre till mig, en till Jonas. Sen fragar dom: Ar ni Svenskar (jag hittar inte fragetecken knappen)
Ja, sa vi o da sa dom: Bra, for vi gillar inte Danskar. OBOY OBOY OBOY!!!

De kom fran Oslo o sen fraga de var vi kom i fran da sa vi Stockholm o dom ba: Hahaaaaa, ni bara steker *borjar veva med handerna i luften* inbakat ska de va! Ni bara steker hahaha!

Jag tror jag blev kar alltsa.

Aja, jag har massor o beratta mer om kvallen - for den sparade ur gaaaanska rejalt. Men jag har urgent matters to attend to. Slang in en kommentar vetja :P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Hörru, samurajen, blir det en dyr hotellräkning? Ni verkar gå lös på inredningen ganska rejält.

2007-07-23 @ 14:27:18
Postat av: Johanna

Haha, Jag ser fram emot att läsa ett inlägg om heeela vistelsen där:)

Postat av: Gurra

Hehe låter underbart ju, kan inte vänta att få höra historierna när ni kommer hem, kan bli kul att höra jonas sida av det hela oxå ;)

2007-07-23 @ 20:02:49
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Samurajen

Lindberg: Nja, alltsa, bada vattekranarna rakade vi ta loss under fylle-tandborstskrig. Balkongdorren skulle behova lagas en smula efter att Jonas gatt barserkargang da jag last ut honom. hehehe... Sen har vi ju heltackningsmattan dar Jonas blod flytit pa. Jonas har aven lekt rugby med toalettsitsen for den ar sne. Balkongracket har ocksa fatt sig en torn efter harda strider mellan AIK och Bajen. ALLT ar lagat efter basta formaga och vi har just checkat ut. Mums.
Johanna: Vi har dokumenterat en del pa film-snuttar som jag ska gora en lite vacker film
av. Den kommer bli ganska sjuk tror jag... hehe
Gurra: Hehe, han kommer nog inte ihag sa mycket :D

2007-07-24 @ 13:53:44
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Gurra

Hehe påminn mig om att jag aldrig ska låta dig bo på mitt hotell om jag skaffar ett sånt ;p
Men iaf domdär skadorna kan väl inte kosta mer än nåra hundralappar som mest där nere?
Aja, nu tycker jag att du ska dela med dig av dina erfarenheter där nere fast hemma med oss ;)

2007-07-24 @ 20:38:48
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Juergen Klinsmann

Interesting site. Worth the visit!

2010-02-08 @ 11:13:23
URL: http://juergen-klinsmann.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback