Sportlov med S

Superbra.
det flyter på perfa, inga döda dagar utan lagom sysselsättning....ahh. perfa.
igår blev det rekord på bloggen med 147 sidvisningar och 45 unika ip-adresser på en dag, har ni ett tråkigt lov måhända?

misströsta inte! för här kommer jag, shihi ^^

kolla på den här ba:
http://www.farbrortorsten.com/brevgeneratorer/letter.php 
riktitgt förfärligt roligt, man får styra upp ett eget hatbrev o skicka till folk, så får man välja bland massa roliga alternativ, helt klart värt ett besök!


Ikväll lutar det åt tk hållet, får se... får ta o inviga nåra schysta ragningsrepliker isf, vad sägs om dessa liksom? ;)
Tjaba din madrass, jag är faktiskt otroligt rik! Kom igen och ragga upp mig!

Hejsan hejsan läckerfralla, det vore helt fel om du sa nej till mig! Hoppas att vi tycker samma sak.

Tja baby, om du har tiden så har jag orken! Vad säger du om det?

Vi borde gifta oss solstråle, du och jag passar lika bra ihop som lego! Ditt ställe eller mitt sen?

Goafton semlan, från vilken saga kommer du egentligen?

UUUUAAAAAHHHHHHH gullegrisen min, jag skulle behöva en vägbeskrivning till ditt hjärta!


idag satt jag o filosoferade medan jag högg ner zombies i final fantasy 12 och kom fram till följande:

1. Man får orealism att inte bli pessimism genom att göra något nu direkt om några år genom att måla fan på väggen för att se sig i spegeln utan att skämmas som en hund och därigenom förstå skönheten hos tagetesblomman samt som en följd få ge stryk åt de som inte förtjänar det!

2. Det är viktigt att undvika att aldrig vara ej overksam genom att ändra på nödvändiga definitioner för att rödmåla en CD-spelare och inte förstå syftet med någonting samt som en direkt följd bli diktator!

3. Det är viktigt att omedelbart göra något bums genom att tvinga alla gå omkring nakna för att hävda att depression är en idrott och isolera utgångspunkterna samt explicit omfatta det som explicit omfattas bör!

4.  En bra regel är att skaffa en lösning genom att orientera sig fram i politiken för att svära och förnedra Ung Vänster samt förbättra vägarna i landet!

5.  Nåde den som vägrar ersätta nepotism med altruism genom att förbjuda långdans för att öka säkerheten via rådgivning och sprida napalm omkring sig samt därför få löpa gatlopp!

Tål att tänkas på, indeed.

tänkte bara avsluta med att visa vad Göran Persson fortsätter sin karriär med, sumobrottning?
det har jag mage att föreslå, HAHA ;)
hehe

/Din älskling framför datorn


Kommentarer
Postat av: Ida

Pontus, alltid lika klockren =) nu har du iaf bevis på att jag faktiskt läser! btw lyx med lov, skulle ja också vilja ha..

2007-03-01 @ 08:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback