Party party!

Tjena.
Snart är det julfest. Fick just reda på att det är bordsplaceringar. Suck. Hur stor är chansen att jag får sitta med fröken Manfredsson eller herr Lago?
Det är dom enda jag vill prata med. Nä, jag kommer säkert hamna runt ett bord fullt av vaktmästare. Då jävlar blommar Jesus.

Ser scenariot framför mig. Jag skulle inte klara av att uppföra mig. Jag sätter mig vid ett runt bord fullt utav vaktmästare.
"Tjena, jag heter Pontus, jobbar på Redovisning & Ekonomisupport"
Flera stämmor samtidigt: "Hej Pontus"
Vanlig (sur) vaktmästare: "Fan vare kliar i skrevet..."
"Att döma av din hygieniska utstrålning bör du kanske pröva att duscha..."
Vanlig (sur) vaktmästare 1: "Är det du som..."
"...som sköter sitt arbete, you must be the other guys..."

Anders Lago, lend me strength.


Kommentarer
Postat av: Vaktmästarna

Välkommen till festen, vi har fixat (kostade en slant) så att du får sitta med oss. Vi verkar ha en del att snacka om, du behöver inte duscha innan du kommer, det här kommer att bli ditt livs grisfest.

Dina polare på vaktis

2007-12-18 @ 18:40:56
Postat av: Pontus

Haha!

Postat av: Mariusrebecca

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2008-12-17 @ 16:50:48
URL: http://mariusrebecca.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback