Nya tag, nya tag...

Åh, igår satt jag i kassan. Skitförbannad över förlusten mot Ann-Marie. Så fort det kom en jobbig kund så satt jag där o fräste och spottade.

"Oj, jag glömde ta en gul paprika, får jag gå o hämta?"
"Nej."

"Vet du vart skaldjursfonden står någonstans?"
"Ja, i butiken."

Jag står o packar upp saker.
"Jobbar du här?"
"Nä"
"Men..."
"Ba skojja."

Jag var helt klart definationen av: Bitterfitta.

Sen mot slutet av dagen så bestämde jag mig för att gaska upp mig, så jag köpte några såna hära nya Belgiska lyxchokladpraliner. Lime, Svarta vinbär, Mango & Granatäpple. Kilopriset ligger på 690:-
Tacka personalpris ;)

...Och efter att Arsenal demolerat Aston villa så mådde jag genast bättre.
I halvlek kom Alex boi, så jag fetchade med mig en vinflarra och två singstar... & sen gick det som det gick. Jag vaknade iallafall upp några gånger av att Emma armbågade mig i tinningen... FEM GÅNGER. Freddan låg o andades i mitt öra för att Malin bestämt lagt sig som ett X och tog upp hela sängen. Tjockis ;)

Alex boi låg på golvet :D
O jag langade med han på fotbollsträning, med Bronxeng! Det var en annan ny också: 90 kilos syrian. Haha, han sträckte fram foten precis när jag sköt så jag sopade till hans ben, så låg han där o kved. O nåra minuter senare gjorde Alex boi exakt samma sak fast på andra benet... haha. Så låg han där.
Välkommen till Bronxeng ;D

Nej. Hujeda mig... Den här låten håller klass med Darin...  Emmy Feat. Mattus: Papper & Penna

...Bättre utstrålning än Darin också. Och snyggare.

Kommentarer
Postat av: alexandra

"kan inte vi prata lite", heh gulligt sms.. haha, varu lite drunk igår el? :P fika ivekcan dååååå.....

Postat av: Emma

haha sorry för att jag armbågade dig, men du klarar dig..
;)

2007-12-02 @ 17:39:02
Postat av: Pontus

Alexandra: Haha, försöker du påstå att jag bara är gullig på fyllan eller ;D?
Jamen visst :)
Emma: ...Knappt med livet i behåll, fetaste nackspärren också... :(

2007-12-03 @ 09:50:06
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Southlifes

Very informative...God Bless

2008-02-10 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback