Morgondagens löpsedel i LT...

...Skulle jag sätta till: "Hett luciafirande i stadshuset!"

Min första instinkt skrek: Jävla skit, nu anfaller Danmark!!!

Lucian stod under en brandvarnare. Jag tackar gud & Anders Lago för att vi inte har sprinklersystem här. Men fan vad kallt det var ute, nu var vi, alla som jobbar i stadshuset, tvugna att rusa ner till stationen. Där stod man som ett mongo i T-shirt, huttrandes och fick konstiga blickar på sig.

Och barnen som sjöng var söta & nervösa.

Djävulen: Fast mest nervösa. Tråkigt för dom att dom blev avbrytna av världens granatalarm!
Ängeln: ah, stackars bedårande barn...
Djävulen: Fast skulle man ha ett ärligt hjärta av sten skulle man för en sekund erkänna att man trodde larmet var en del av uppträdandet.
Ängeln: Haha!
Djävulen: Du skrattar!?
Ängeln: Amen det är ju sant ju (A)...
Djävulen: HAAHAHAHAH!

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Luciafirandet här på jobbet var också hett. Det var nämligen elever från Viktor Rydbergs gymnasium som stod för luciatåget ;)

2007-12-13 @ 12:01:57
Postat av: Pontus

Snygga? ;D

Postat av: Lindberg

Vet inte. Tyvärr missade jag det mesta och skymtade dem bara när jag var på väg till kaffeautomaten. Sedan var de borta...

2007-12-13 @ 13:08:05
Postat av: Christer

Du har blivit "utmanad", :-),
att skriva vilka egenskaper hos en person du uppskattar och vilka du retar dig på! Läs mitt inlägg så förstår du tanken, men du kan ju utforma ditt inlägg hur du vill; en kort lista eller lång text...

http://christermagister.blogg.se/1197402681_personliga_egenskaper.html

Jag tar absolut inte illa upp om du inte skriver något, men det skulle vara roligt!

MVH
Christer

2007-12-13 @ 17:40:14
URL: http://christermagister.blogg.se/
Postat av: Micce

Kan man tacka två motsatser samtidigt? Gud OCH Anders Lago?;)
För övrigt märks ju knappt nån skillnad mellan din djävul och din ängel, du är bra elak du Pontus:D

2007-12-13 @ 21:47:59
Postat av: Mjauv

Fy fan vilken kass blog. Jag blir deprimerad av den, om man saknar talang och fantasi så ska man fan inte skriva.

2007-12-13 @ 23:00:14
URL: http://kattenmjauv.blogspot.com
Postat av: Pontus

Christer: haha, alright, ska kika på det!
Micce: Aarå ;D Ärlig, Micce, ärlig...
Mjauv: Haha, "om man saknar talang och fantasi så ska man fan inte skriva." Vad fick dig att skriva den här kommentaren? Knappast talang ;D Fantasi verkar du ha i överflöd... haha, försvinn lilla gubben, vanish!

2007-12-14 @ 08:50:29
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Mjauv

"Haha, "om man saknar talang och fantasi så ska man fan inte skriva." Vad fick dig att skriva den här kommentaren? Knappast talang ;D Fantasi verkar du ha i överflöd... haha, försvinn lilla gubben, vanish!"

Jag syftar på hela din miserabla blog och förmodligen existensen bakom den (dvs. du).
Du elevererar kasshet till en konstform och nej, det är inget positivt.
Sådant här skräp borde bannlysas från nätet, du tar upp bandbredd till ingen nytta.

2007-12-14 @ 09:11:59
URL: http://kattenmjauv.blogspot.com
Postat av: Pontus

Ah, du kanske skulle ta o rannsaka dig själv först... Det är ingen slump att Du inte ligger etta på bloggtoppen direkt ;D Fult skägg har du också. Kila iväg och ragga besökare någon annanstans. Mina besökare är för bra för dig. ;)

2007-12-14 @ 09:59:42
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Andrea

alltså dina tankar... hahahaha :D

2007-12-14 @ 10:45:43
URL: http://pehs.tjejsajten.se
Postat av: Mjauv

"Ah, du kanske skulle ta o rannsaka dig själv först... Det är ingen slump att Du inte ligger etta på bloggtoppen direkt ;D Fult skägg har du också. Kila iväg och ragga besökare någon annanstans. Mina besökare är för bra för dig. ;)"

Öhm nej sluger, det som lockar besökare till en blog är kvanitet, inte kvalité. Om du kan bedöma mitt skägg från ett foto taget med en fisheye-lins så ja, då besitter du åtminstone en god egenskap.

Ragga besökare? Om någon på fullaste allvar gillar dina efterblivna msn-konversationer mellan din ängel och din djävul så ber jag till gud att den människan aldrig någonsin tittar på min blog.
Som en säkerhetsåtgärd så bytte jag länk från min blog nu till en mer passande sida som nog passar dina besökare bättre.

2007-12-14 @ 12:19:50
URL: http://www.shitcity.com
Postat av: Pontus

Öh? Det är klart att det är kvalité som lockar, INTE massa ointresannt trams om exempelvis din värdelösa vardag. Är det, Det som lockar så ber jag på mina knän att du håller dina infekterade besökare hos dig ;)

Du gör mig nyfiken på hur Du hittade hit...

2007-12-14 @ 12:35:46
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Mjauv

Din "humor" består av att lägga upp teckningar du hittat på nätet (ja oj, en fjärrkontroll som kontrollerar kvinnors bröststorlek åh så roligt) vilket är rent tragiskt. Sedan så bör du av helt andra orsaker undvika machohumor, kanske främst därför att du är en späd lintott som inte ens nått systemålder och som till det yttre ser ut som något som blivit över efter att Bockstensmannen varit framme och karvat i en död kanin med sin flinta-dolk.
Din humor är rent skräp, du är illiterat och saknar helt och hållet substans i det du skriver. Det finns könssjukdomar som är roligare än vad du är.

Det finns absolut INGEN kvalité i något alls på din blog, det mest underhållande jag kunnat hitta hittills är reklamlänkarna till healingcoacher - mina egna kommentarer till ditt inlägg undantaget. Jag tänker inte försöka övertyga dig om varför min blog är bättre än din för med tanke på vilken slags efterbliven humor du har så kan jag förstå att du inte gillar min blog. Massa svåra ord och annat jobbigt och så måste man ju följa komplicerade resonemang och annat påfrestande. Ack ack.

Jag "hittade hit" pga. bloggtoppen, mer specifikt dess lista över blogar som den tror att den som gillar min blog kommer gilla. Jag har f ö redan mailat dem och bett dem ta bort länken till dig.

2007-12-14 @ 13:19:12
URL: http://kattenmjauv.blogspot.com
Postat av: Lindberg

Mjauv, vad är problemet? Om du inte gillar Pontus blogg är det bara att låta bli att läsa den.

För att vara en 23-årig universitetsstudent är ditt beteende ytterst omoget.

2007-12-14 @ 13:29:29
Postat av: Pontus

*ställer mig bakom Lindbergs rygg, lipar, pekar finger samt mimar; "...Raka dig..."*

2007-12-14 @ 13:49:54
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Alexander

Lindberg skriver som alltid en helt klart passande kommentar. Kan inte annat än instämma.

2007-12-14 @ 17:59:45
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Bodygard

Mjauv stinks, vilken JÖNS!!!
Men de var väl därför han hamna
på din blogg!! Kaka söker maka,
Horse and carridge osv. MEN Stay cool brother,
NOBODY TOUCH MY FRIEND, du kan gömma dig bakom mig och visa va fan du vill, inte ens din morsa kan hitta dig, kan vara bra idag när du dessutom ska städa, eftersom din farsa är lost så ä de lungt.
Lindbergs rygg är ju inte mycke skydd. Kommer ff ihåg när han fick spö av lillsyrran. Alexander, lägg ner du kan ju inte ens försvara dig själv, du skulle bara snubbla över dig om du reser på dig,
Ses på TK.
//Din röst i natten

2007-12-15 @ 00:26:34
Postat av: Thormia

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-03-26 @ 10:36:56
URL: http://thormia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback