Bakom kulisserna...

Jag går ständigt omkring med en Ängel på ena axeln och en Djävul på den andra:

Djävulen: Ha! Hon hade pojkvän!
Ängeln: Så kan det gå...
Djävulen: HAHA! Jamen han ser ju helt efterbliven ut, förstår då du hur Du måste vara som får nobben!?
Ängeln: Jo...  han ser onekligen ut som en mes. Men han kanske är jätte fin på insidan...?
Djävulen: Hahaha, jo, tjena! "jävlar! spana grabbens lungor, åh han är min" *pladask* vafan troru?
Ängeln: Nej men inte så..
Djävulen: Nä, jag säger då det, jag menar, vafan, tänk om du skulle bli tillsammans med den där bruden...  eftersom hon var tillsammans med den där efterblivna snubben förut så betyder ju det att Du är lika efterbliven! haha!! Tyvärr boss, hon är bränd.
Ängeln: Men hon kanske tar  sitt förnuft till fånga, mognar till eller...
Djävulen: Käften!
Ängeln: Men...
Djävulen: Tig! Hon är ändå inte bra för oss. Hon förstår inte sitt egenvärde! Jävligt synd, för hon är ju så sjukt vacker, hon ger till o med ett sken att vara smart...
Ängeln: aaahh... fylliga läppar, ögon som liksom glimmar, som ett litet busfrö som vi skulle rycka in i krig för!!!
Djävulen: Haha, sant sant, meeeen näe. Hon blev tillsammans med en bollrädd djurvän istället. Haha, ska bli kul o se hennes ansiktsuttryck när en fet Dansk riktar en shotgun upp i hennes fejs.
Ängeln: Hur kan du säga så om nån som är så vacker!?
Djävulen: Äh vafan, du har rätt. Jävla skit, ja, jo.  Jag ändrar mig, hon måste beskyddas, charmas, erövras!
Ängeln: Han tar nog hand om henne...
Djävulen: Åh, jo, precis som messmör lägger sig på en macka! Ba ligger där o drygar som ett mongo, sen käkar Dansken upp dom båda två! Nej, nu är det slut på allt mjäkande, försvinn, jag skall se till att meistern går o köper en yxa...
Ängeln: Men sluta nu!
Djävulen: Varå? Nån måste ju försvara den fagra mön mot den här fjanten som passivt har ihjäl den här kvinnan för att han immiterar MESSMÖR!
Ängeln: Våld löser in...
Djävulen: "inga problem blah blah" Jaha!? Det är tack vare USA:s kanoner som du inte hailar varje morgon och ikväll, föresten har det väl aldrig hjälp att sitta o be heller...
Ängeln: Har du prövat att be?
Djävulen: Nej, men jävla järnspikar!! *kastar frisbee med ängelns gloria, ängeln faller av axeln*. Nuru meister. Nu är det du & jag. Du & jag... Som jag alltid brukar viska i ditt öra: En kvinna utan pojkvän är som öppet mål, har hon boyfriend så ere bara en målvakt ivägen - lite svårare att göra mål. Knyt dojjorna general! Dax att erövra ett hjärta! ;)

Kommentarer
Postat av: MMaS Side of the story

S:ta Ragnhildaxeln dvs schtekar: Haha svårt att schteka över henne hit ;)
KTHaxeln dvs logikern: Jovisst, men du kan inte ens hennes namn?
S:ta: Jag kallar henne slyna
KTH: Det kommer inte funka.
S:ta: You'll see!
KTH: Logik är något mycket bra.
1. Du har kallat henne för fel namn i 1 måndad, om inte det var nog funkar nog inte slajnis.
2. Hon har en pojkvän, oavsätt om han är ful eller inte kommer hon inbilla sig själv att de är jättekära, tjejer gör sånt.
3. Du sprang iväg på toa, vilket gav henne intrycket att du är dryg, och du såg antagligen inge vidare ut när du sprang där knipandes som en dvärg.

S:tar: Där ser du! Tjejer gillar dryga fula killar, det kallar jag logik!
KTH: Jag ger upp...

Go for it my brother in arms!

Postat av: Pontus

Alex boi: naww, alex, varför ska din Ragnhildaxel vara den onda föör? :(
Jag tror nog att jag tror på din nr. 2 föresten... lite granna iallafall..

2007-12-12 @ 09:17:40
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Annie

Då var det klart :) Ni är båda helt insane

2007-12-12 @ 16:23:59
Postat av: Pontus

Underbart, då har vi ju alla kriterier för att gå med i din klubb :D

2007-12-12 @ 17:27:16
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Annie

Yey! Började bli lite ensamt...

2007-12-12 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback