Keyrå.

Godkväll gott folk, det har varit en dag som det hänt massa bra o dåliga saker men det mynnar väl ut som ganska balanserat.

De dåliga:
1. Jag blev väckt 3 gånger i morse (ber om ursäkt om jag var lite hård, men man blir ju alltid irriterad när man blir väckt, även om det så är jultomten som väcker en)
2. Jag brände gröten imorse ;D jag skulle ju göra värsta pangfrullen, men så fastna jag för sporten o sen lukta det konstigt så jag fick äta brun gröt. O yeah!
3. Jag sa åt frisören att klippa 1,5 cm i luggen... uppenbarligen missuppfattade hon det hela och klippte 8 cm. Men det kan väl vara skönt med kort hår också ^^ Det är värsta fotbollsfrillan, dessutom är jag trött på allt tungt fluff som varje gång man gick liksom studsade: *boing, boing*
4. Ingenstans i Södertälje finns det en svart skjorta med vita ränder, vad är det för fel? Därför ska jag göra en gathering på torsdag o raca upp till skärholmen...

Det bra:
1.
Åt faktiskt en kanonfrulle ändå dårå om man tar bort gröten..haha, jag hade melon o tranbärsjuice o A lá Pontys marmeladmackor och päronyougurt :)
2. Kort enkel skoldag, satt bara o surfade lite fakta om MC-gäng haha, det är alltså ett arbete jag pysslar med...
3. Var o fikade med Jonas, Annastasija, Sven-wenn-lund, gurran och Olsson. Det var bra :)
4. Hade världens kanonpass på gymmet o jag känner att jag är redo. Beach 2007, here I come!

Så det flyter.
Kom o tänka på förut, när vi var o gymmade jag o David, så jävla kul, han ställer sig i ett skåp där på badhuset (ni vet själva hur stora skåpen är där i suppose) o sen fastnar han! haha så jävla kul, jag kommer ihåg vår konversation...

"Ahh, vafan, jag sitter fast!"
"HAHAHA, Det är bara att trycka ut dig, låtsats att du är tandkräm! hahahaha"

...tyvärr kom han ut ganska snabbt :D

JAO, en kort sekvens från Sthlm live, haha lite sådär bauta klockren... ;)



Eller?

Kommentarer
Postat av: Wennlund

Pontus, du försöker börja som jag och lägga upp stand-up-videos... Det går inte så bra tycker jag, se min blogg så förstår du varför... välj dina videos noggrannare ; )... Nää men fan shoppa torsdag? ; )

Postat av: Pontus

Haha, lilla wennlund är lite avis, så sött. Jao torsdag kan bli bra.

2007-04-24 @ 23:19:55
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Wennlund

Lilla? Jag är typ ett huve längre än dig! ; )...

2007-04-25 @ 19:00:24
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

...beror på var man mäter serru ;)

2007-04-25 @ 22:18:19
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback